جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تاخیر در شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن قابل قبول نیست و اگر پیمانکاری در آغاز کار، تعلل به خرج می‌دهد، به سرعت شرکت دیگری جایگزین شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بر اساس آمارها در سال گذشته تولید در حوزه صنعت استان 5.5 درصد و در معدن هم 3 درصد رشد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: سال گذشته در مجموع هزار و 383 نفر در استان مشمول عفو رهبری و از زندان آزاد شدند که 913 نفر آنان مربوط به اغتشاشات پارسال بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از برقراری دوباره ارتباط پستی ایران و عربستان خبر داد و گفت: در مذاکره حضوری که در شهر برن سوئیس صورت گرفت، مسئولان عربستانی از این اقدام استقبال خوبی کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: براساس برآوردهای انجام شده میزان تولید گیلاس و آلبالو از سطح باغات استان در سال جاری 20 هزار تن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کارگروه توسعه صادرات و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان با حضور جمعی از مسوولان استانی برگزار و در این جلسه بر نبود مدیریت یکپارچه مرزی به عنوان اصلی ترین علت مشکلات مبادلات تجاری به ویژه صادرات و واردات در مرزهای استان تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با همکاری مجموعه این اداره کل و شهرستان‌های تابعه استان، حدود 60 مورد ویژه برنامه در هفته ازدواج برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در نشست با اعضای مجمع نمایندگان و استاندار کردستان اظهار کرد: در این نشست توسعه پایانه مرزی باشماق، تکمیل کریدور جاده‌ای شمال جنوب در محدوده استان کردستان، تکمیل و افتتاح فرودگاه سقز و شتاب بخشی به طرح نهضت ملی مسکن مورد تأکید قرار گرفت. وی تاکید کرد: خط‌آهن همدان - سنندج تا چند ماه آینده افتتاح می‌شود. گفتنی است مطالعات پروژه راه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح خط‌آهن همدان - سنندج طی ماه‌های آینده خبر داد و بر شتاب‌بخشی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح خط آهن همدان - سنندج تا چند ماه آینده، گفت: توسعه پایانه مرزی باشماق، تکمیل کریدور جاده‌ای شمال جنوب در محدوده استان کردستان و تکمیل رودگاه سقز و شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن این استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سهم اعتبارات عمرانی این شهرستان 256 میلیارد تومان است که 80 درصد آن تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گفت: در سه ماه گذشته با بکارگیری 40 تیم مایه‌کوب دامی، 218 هزار و 275 راس دام سبک واجد شرایط (بره و بزغاله) علیه بیماری بروسلوز مایه‌کوبی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عملیات آماده سازی هزار و 50 واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بیجار آغاز شد.