جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اجرای نمایش "عروسی داریم و عروسی" به نویسندگی قطب الدین صادقی و کارگردانی افشین خدری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی در حوزه تعاون و رسیدن به سهم 25 درصدی اقتصاد کشور دارد، گفت: اتحادیه تعاونی های دهیاران در کردستان تشکیل می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بخش زیادی از فرار مالیاتی در استان کردستان مربوط به مودیان برون استانی است که در این استان مشغول به فعالیت های تجاری هستند و شماری از آنها هم سالانه گردش مالی هزار میلیارد تومانی دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چند وقتی است که حمایت نکردن صنایع از ورزش کردستان خبرساز شده و در هر جلسه ای این موضوع مطرح می شود این در حالی است که تعداد اندک حامیان مالی رشته فوتبال، توپشان به تیر دروازه خورده و یا کارت زرد گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سهمیه آرد یارانه‌ای افزون بر 60 درصد نانوایی‌های کردستان کاهش یافته و حدود 2 درصد آنها هم قطع شده است؛ به گمان برخی‌ها دود تخلفات این واحدهای صنفی و کاهش سهمیه به چشم مردم می رود ولی مسئولان می‌گویند در مقابل، با افزایش سهمیه واحدهایی که عملکرد مطلوبی داشتند این مساله جبران می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های بنیاد شهید، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است و در این راستا نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و دستگاه‌های مختلف است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در شهرستان دیواندره کشف و ضبط شد و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای شهرهای سنندج، سقز، بانه، قروه و مریوان امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 80 تعاونی با 185 هزار عضو در استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در طول یکسال گذشته و در راستای تحقق شعار سال 2هزار و 951 مجوز صنایع دستی در استان صادر شد که 2 هزار و 921 فقره پروانه تولید انفرادی و 30 مورد مربوط به پروانه تولید کارگاهی بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از ابتدای حضور خود در کردستان، حضور میدانی در میان مردم را به همه کارهای دیگر اولویت داده، چون به گفته خودش" ثمره حضور در میدان، شناخت مشکلات از زبان مردم است".

خبرگزاری تسنیم

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از سفر وزیر ارشاد به استان و حضور در جمع هنرمندان و شرکت در یادواره ملی شهدای بانه قدردانی کرد و گفت: این سفر که توسعه فرهنگی استان را به دنبال دارد مایه مباهات بود.

خبرگزاری دانشجو

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه در 196 صفحه و با شمارگان 300 نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است. ناگفته‌های یک خبرنگار از حدود چهار دهه کار رسانه‌ای موضوع کتابی است که با عنوان «همه چیز از تیر ماه شروع شد» توسط انتشارات سرو به زیور طبع آراسته شده است. این کتاب روایتی از تلخ و شیرینی‌های کار خبرنگاری...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس نظرسنجی‌های جدید صورت گرفته توسط مجموعه‌های مختلف، حدود 84 درصد از مردم کشور نسبت به رعایت قوانین عفاف و حجاب ابراز همراهی کرده و از دولت مطالبه دارند.