جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در 417 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم انسانی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی هنر: بعدازظهر چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم تجربی: صبح پنجشنبه 15 تیر 1402 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی: بعدازظهر پنجشنبه 15 تیر 1402 نحوه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: افزون بر مجازات کیفری جرم، 250 میلیون ریال برای شکار یک رأس کل (پازن) به عنوان جریمه ضرر و زیان به محیط زیست، توسط مرجع قضایی اعمال شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: ما نیاز داریم روی خانواده تکیه ویژه داشته باشیم و آن را تقویت و تکریم کنیم و این مساله در مورد بازنشستگان نیز به عنوان بنیان اصلی خانواده‌ها باید مورد توجه باشد.

خبرگزاری مهر

نوبت دوم کنکور 1402 در روزهای چهارشنبه 14 تیر و پنجشنبه 15 تیر در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان با رد شدن 20 گل از خط دروازه‌ها و ادامه صدرنشینی آبیدر سنندج پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهره‌های سوخته شده کارایی خود را برای سرویس‌های غربی از دست داده و حالا بدون داشتن یک راهبرد منسجم به جان هم افتاده‌اند!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت:40 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال جاری موفق به کسب رتبه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهران کیست؟ تهران چیست؟ تهران، صرفا نام یک شهر و زیستگاه است یا نمادی از یک شیوه ی خاص حکمرانی؟ مرسوم ترین و راحت ترین شیوه کلاه گذاری و تحریف در بیان مصائب و مشکلات تهران کدامند؟ من به این سوالات، از گوشه ای پاسخ می دهم که عقل و دلم بدان قد می دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه فرش آهنین بیجار پس از مدت ها پیگیری و تلاش و با حمایت «استاندار کردستان»، ثبت جهانی شد گفت: ثبت فرش تک پود سنندج نیز در دستور کار مسئولان استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی کشور با حضور مدعیان این رشته از استان‌های سراسر کشور به مدت سه روز از امروز در بانه آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان در 16 پایگاه و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی غنی سازی می‌شود.

خبرگزاری مهر

نادر کیانی در کتاب «سیطره» آن‌چه که به چشم خود از ریز و درشت کومله دیده و چشیده را برای خواننده بیان می‌کند. از تجاوز به دختران و زنان گرفته تا جنایت‌های پشت‌پرده.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد گفت: یک هزار و 649 قطعه مرغ در قالب یک محموله غیرمجاز در این شهرستان توقیف و مرغدار خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد کردستان گفت: تجهیزات تولید بتن در محل کارگاه ساختمانی پروژه مسکن ملی واقع در شهرک بهاران پلمب شد.

خبرگزاری مهر

سربازها در طول دوره خدمت به یکی از سازمان‌ها و ارکان نیروهای مسلح وابسته هستند اما پس از پایان خدمت وارد زندگی عادی می‌شوند و تریبونی برای بیان خاطرات و انتقال تجربیاتش ندارند.