جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کردستان با شکست تیم کوردان سقز، صدرنشین رقابت‌ها پایان یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال فوت 14 نفر از شهروندان بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده از مشروبات الکلی مسموم در سطح استان تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع در پلیس استان تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: طرح‌های مسکن ملی که کار آماده‌سازی آن انجام شده است، به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز شود تا از برنامه عقب نمانیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: جمهوری اسلامی در سپهر علمی دنیا افق های جدیدی را ترسیم کرده و جایگاه ویژه ای دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سه روستای شهرستان دیواندره به میزان 30 برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی جهاد دانشگاهی تهران در یادداشتی ضمن تعریف سکونتگاه‌های غیررسمی و تبعات آن، آماری از رشد این سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز فرآیند اجرایی احداث هتل‌های فرودگاهی در 23 شهر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح نگهداری محوری راههای اصلی و شریانی با رویکرد افزایش ایمنی تردد، بخشندگی و زیبایی راه در جاده‌های استان کردستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: سالانه 500 هزار تن انواع محصولات کشاورزی دامی، باغی و زراعی در شهرستان سقز تولید می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات شطرنج رپید ریتد استان کردستان، یادواره «مرحوم نادر سلطانی» در سنندج به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: کارخانه فولاد قروه از مطالبات مهم مردم است و باید در مدت زمان مطلوبی به بهره برداری برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل اتحادیه جهانی مبارزه با بیماری های ریوی با بیان اینکه آلودگی هوا چهارمین عامل مرگ در کشور است گفت: آلودگی هوا سالانه 7 میلیارد دلار به کشور خسارت می‌رساند.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیلی درباره حواشی مربوط به لغو برخی کنسرت‌ها گفت: یک جریان سیاسی در کشور به دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلات که گاها طبیعی و در اجراها پیش می‌آید، هست تا اقشار مختلف مردم را در این موضوع مقابل هم قرار دهند.

وب‌گاه فرارو

در سال 1400 میزان آلودگی هوا در 27 شهر کشور بیش از حد مجاز بود و در مواردی میزان آلودگی‌ها بیش از 3 برابر حد مجاز بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: با هوشیاری محیط بانان و تعقیب و گریز فراوان چهار شکارچی متخلف که یک راس کل وحشی را شکار کرده بودند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل اتحادیه جهانی مبارزه با بیماری های ریوی گفت: آلودگی هوا چهارمین عامل مرگ در کشور است.