جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت با استناد به شواهد عملکرد دولت در دو سال اخیر نوشت: «ما می‌توانیم» «ایران قوی» را بسازیم و «آینده‌ای روشن» رقم بزنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - داشتن سرپناه مهمترین نیاز اولیه‌ای است که انسان از دیرباز به دنبال تحقق آن بوده است؛ طرح " نهضت ملی مسکن" شاید راه میانبری برای خانواده های قروه ای شد تا اولین واحدهای این طرح را در کردستان به نام خود کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیروزکوه با میانگین دمای سالانه حدود هشت درجه سانتی‌گراد از شهرهای زیبای استان تهران است که در مسیر جاده تهران به شمال قرار دارد

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بهره‌برداری از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر مدرسه حج استان کردستان گفت: تمامی زائران اعزامی کردستان در نهایت صحت و سلامت بوده و اعمال مربوط به عمره تمتع را به پایان رساندند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وضعیت اراضی ملی واگذار شده به 17 طرح صنعتی و گردشگری روز شنبه در جلسه کمیسیون ماده 21 کردستان مشخص شد به تعدادی از این طرح ها که بعد از گذشت سال ها از واگذاری هنوز پیشرفت فیزیکی کمی داشتند مهلت یک ساله برای اتمام داده شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: هشت نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که شب گذشته در یک نزاع در قروه دخالت داشته و سبب ناآرامی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 43 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد بیشتر بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - لیگ برتر فوتبال کردستان در هفته پنجم در شهرهای مختلف پیگیری شد و در این بازی ها 20 گل از دروازه‌ها گذشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بازرس کل کردستان به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد سریعتر اراضی مازاد بر نیازشان را به طرح نهضت ملی مسکن واگذار کنند، در غیر اینصورت، قرار ترک فعل آنها به محاکم قضایی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: برگزاری 15 عنوان نمایشگاه تخصصی در استان کردستان، توسط کارگروه توسعه صادرات استان مصوب شده و این تعداد نمایشگاه تا پایان سال برپا می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کردستان گفت: تعداد زندانیان استان در سال گذشته 9.7 درصد کاهش داشت که امیدوارکننده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ششمین دوره انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کردستان روز جمعه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار و اعضای جدید این دوره مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: 2 هزار و 500 شرکت دولتی و خصوصی در کردستان در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، شناسه مالیاتی دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سال‌هاست انتظار چنین روزی را می کشد و امروز که به آرزوی دیرینه خود رسیده، گریه‌ها و خنده هایش با هم عجین شده است، اما خنده هایی که به شوق دیدار یار است بر اشک غم دوری از خانه و کاشانه و عزیزانش غلبه می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: کشاورزی حفاظتی در اولویت برنامه این سازمان است که مهمترین استراتژی آن هم کشت مستقیم و حفظ بقایای گیاهی است.