جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 2 دستگاه دیالیز و 10 تخت بیمارستانی با هزینه ای بیش از 400 میلیون تومان از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اهدا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا و ازدیاد عرضه پیش بینی می شود که قیمت میوه در عید قربان تغییری نداشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به زندانیان فاقد مهارت در استان با رویکرد توسعه اشتغال دنبال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اکبر صحرایی نویسنده ادبیات دفاع مقدس می‌گوید که اقتباس، باید کار اصلی سینما و به خصوص آن دسته از آثاری باشد که در حوزه انقلاب و دفاع مقدس ساخته می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: راه‌اندازی روستا بازار، فرصتی برای حمایت از محصولات کشاروزی و ساماندهی میوه‌فروشان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: 110 کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 55 تیم سیار و ثابت مستقر در استان، بر ذبح دام‌های قربانی نظارت بهداشتی می کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور زارعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برداشت کلزا در مزارع استان آغاز و امسال برآورد شده است 2 برابر سال گذشته از این محصول تولید شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سال آبی جاری، بارش‌ها در کردستان نسبت به مدت مشابه پارسال، 34 درصد بیشتر بود و همین باعث شده بعضی‌ها با این تصور که وضعیت منابع آبی خوب است، مایه حیات را بی‌رویه مصرف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد و کودکان به مدرسه و جوانان به دانشگاه می‌روند تجارت رونق و کارخانه‌ها ساخته می‌شود، سرزمین‌ها آباد می‌شوند، امنیت موهبت و ودیعه الهی و نعمت خداوندی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم با وجود کارهای خوبی که انجام داده است می توانست کارهای بیشتر، بهتر و بزرگتری را به سرانجام برساند اما فرصت سوزی شد، گفت: با این حال مدال افتخار قبولی و انقلابی گری را از نایب امام زمان (عج) دریافت کرد، ممکن است مجلس مرتکب اشتباهاتی شده یا وزیری را به ناحق استیضاح کرده یا طرح و لایحه ای را به تصویب نرسانده است، ولی از ویژگی های مجلس یازدهم...

وب‌گاه عصر ایران

سردار سلامی گفت: بزرگترین آرزوی ما خوشبختی و سعادت مردم است، بدخواه یک نفر حتی کسانی که دشمن ما هستند نیستیم؛ معتقدیم آن عده‌ای هم که فریب خورده‌اند برمی‌گردند کما اینکه افرادی هم فهمیدند که اشتباه فکر می‌کردند و برگشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبیرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار سپاس‌گزارم که در این روز معنوی که متعلق به شهادت حضرت امام باقر (ع) است و در این فضای سرشار از روحانیت و معنویت توفیق و افتخار حضور در این دیار را پیدا کردم. وی گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این سرزمین قابل تحمل نبوده و ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فرش و تابلو فرش سنندج می‌گوید: کشورهایی مانند چین، افغانستان و هندوستان فرش‌های ایرانی را با برند ایرانی به ایران صادر می‌کنند و کسی هم جلوی این کار را نمی‌گیرد.