شنبه 5 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو از بهره‌برداری نیروگاه‌های تجدیدپذیر 10 و 20 مگاواتی و از جمله نیروگاه بادی 50 مگاواتی «میل نادر» در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تعداد روستاهای مشمول طرح جهاد آبرسانی در سال جاری افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شاید تا چند سال قبل، اینکه کردستان بتواند به قطب تشخیص و درمان سرطان تبدیل شود، دور از ذهن بود، چون محرومیت واژه عجین شده با نام آن بود ولی حالا این اتفاق افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: ترویج استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر نیازمند نیروی متخصص و کارآمد است که با تربیت و بهره‌مندی از چنین نیروهایی مشکل اصلی صنعت برق هم برطرف می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح اسکان موقت مسافران نوروزی فرهنگیان با اتمام ایام تعطیلات نوروزی 1402 با 30 درصد رشد به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی‌اکبر محرابیان" اجرای «طرح جهاد آبرسانی» روستایی را از جمله اقدامات قابل ملاحظه و موثر در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این طرح با هدف آبرسانی به روستا‌های فاقد آب یا دارای تنش آبی کشور اجرایی می‌شود. وی با بیان اینکه در سطح کشور 23 درصد روستا‌هایی که در طرح جهاد آبرسانی قرار دارند، در استان سیستان‌وبلوچستان...

وب‌گاه مشرق نیوز

محرابیان گفت: 1300 میلیاردتومان پاداش صرفه جویی به مشترکان برق پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محرابیان گفت: 1300 میلیاردتومان پاداش صرفه جویی به مشترکان برق پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در تعطیلات نوروز 1402 اقامت بیش از 413 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: تعداد روستاهای مشمول طرح جهاد آبرسانی در سال جاری افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته 190 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شد که نسبت به سال قبل از آن، سه درصد رشد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: 13 تن خرما توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خریداری شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: بیماری نوزما یا مرگ خاموش یکی از عوامل کاهش شدید جمعیت و تولید عسل در زنبورستان هاست که با ورود به فصل زنبورداری مزارع استان را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تا صبح امروز،30 هزار و 38 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف یا تاریخ مصرف گذشته در استان کشف و معدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: 83 درصد روستاهای استان به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارد که نسبت به میانگین کشوری (89 درصد) 6 درصد کمتر است.