یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با دستور مقام معظم رهبری برای پیگیری جدی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان، پرونده مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر در مدارس کشور شکل تازه‌ای به خود گرفت. روز گذشته مقام معظم رهبری همزمان با روز درختکاری از مسوولان و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی خواستند تا با جدیت این موضوع را دنبال کنند. درهمین راستا روز گذشته رئیس قوه‌قضائیه نیز با تاکید بر اینکه، کسانی که دانش‌آموزان را مسموم می‌کنند...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: شرط استقلال کانون وکلا در گرو این است که صدور و ابطال پروانه وکلا در اختیار کانون باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی «جندی‌شاپور» اهواز اعلام کرد تاکنون 1100 تن از دانش‌آموزان در استان خوزستان ایران مسموم شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در 24 ساعت گذشته 20 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که 2 برابر دیروز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در روز پانزدهم اسفند ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مجمع انتخابات هیات ووشو کردستان روز دوشنبه برگزار شد و فرهاد اسماعیلی با کسب 16 رای از 16 رای اخذ شده، ریاست این هیات را برعهده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح "کتابخانه گردی" از امروز دوشنبه به مدت 2 روز در 16 کتابخانه عمومی استان آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: مسمومیت دانش‌آموزان به سنندج هم رسید.

وب‌گاه عصر ایران

پس از این جریان، مدیر و دبیران به دنبال منشأ این بوی خاص که به گفته مدیر دبیرستان مثل بوی آتش زدن لاستیک و آشغال بوده، می گردند اما هیچ منشأ مشخصی از آن در محوطه مدرسه پیدا نمی شود و گویا خارج از محوطه دبیرستان بوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان جزییات اعزام تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد شهیده مقبل ناحیه یک سنندج به بیمارستان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی، یک سامانه بارشی از امروز دوشنبه وارد استان می‌شود که پیامد آن رگبار باران به همراه رعد و برق در گردنه ها و بارش برف در ارتفاعات است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ارتباط با دستور رئیس جمهور برای اعمال 70 درصدی تخفیف قبوض گاز مشترکان در کشور گفت: در قالب همین دستورالعمل، 50 میلیارد تومان تخفیف شامل مشترکان گاز استان شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عدالت و معنویت ویژگی بارز حکومت امام زمان است و این 2 ویژگی با تشکیل حکومت امام زمان (عج) در همه دنیا برقرار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای صنفی و غیرصنفی استان به دلیل تخلفاتی از جمله گران فروشی و عدم درج قیمت افزون بر 148 میلیارد ریال جریمه شدند.