یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (5 اسفند ماه جاری)، سروآباد و دهگلان دارای رنگ زرد (نسبتا پرخطر) هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان از افزایش عرضه و مصرف گوشت حاصل از کشتار غیرمجاز و غیربهداشتی در استان خبر داد و از شهروندان خواست مراقب باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خوشه‌های زرین کردستان افزون بر 95 درصد سبز شدند و در برخی از مناطق هم در مرحله پنجه‌زنی قرار گرفتند، بنابراین برآورد کارشناسان کشاورزی از وضعیت این محصول در استان طی سال زراعی جاری تولید یک میلیون تن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف محموله قاچاق در یک دستگاه کامیون به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال در بیجار خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: گوشت قرمز گرم به منظور تنظیم بازار به همت اتحادیه دامداران استان در قالب غرفه ای در سنندج در حال توزیع و عرضه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون حکم رتبه بندی 10 هزار و 418 نفر از فرهنگیان استان صادر شده است و احکام سایر فرهنگیان نیز بزودی صادر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخورد خودرو سواری پراید سوختکش با آمبولانس اورژانس محور ایرانشهر - دلگان 3 کشته و زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور مجلس رئیس جمهور به حوادث چند ماه اخیر و گذر از فتنه دشمن اشاره کرد و گفت: اکنون با جنگ پیچیده‌ای مواجه هستیم و انتظار داریم دانشگاهیان و اساتید دولت را برای پیشبرد مسائل کلان کشور یاری دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مغرضانی که به دنبال خیرخواهی نیستند، منابع طبیعی و طبیعت را رو به اضمحلال و فروپاشی نمایش می دهند و انگار هیچ اتفاق مثبت رو به پیشرفتی را شاهد نیستیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رونق اکوتوریسم یکی از راه های حفاظت از محیط زیست است و با توجه به توانمندی های استان کردستان در این زمینه، امید است شاهد توسعه این صنعت در کردستان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: 9 هزار و 628 داوطلب کردستانی در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای در 2 روز با هم به رقابت می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آزمون علوم پایه پزشکی و دندان‌پزشکی و پیش‌کارروزی با حضور 194 نفر در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

یک سگ نژاد "ژرمن"، دختر نوجوان را زخمی کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: تاکنون 80 هزار بیمار در کشور تحت پوشش حمایتی موسسه امدادگران عاشورا قرار گرفته‌اند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسینی بیان کرد: همانگونه که شهید بهشتی بیان کرده است که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، لذا باید هدف ما یکی از نکاتی خدمت به مردم نه دستیابی به قدرت باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اگر سلامت اداری را در دستگاه‌ها ارتقا دهیم، به طور طبیعی شاهد افزایش بهره‌وری و به دنبال آن تکریم ارباب و رجوع نیز خواهیم بود.