یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه فرارو

خبر بعضی از رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دبستان دخترانه جنت ناحیه 2 سنندج، از سوی مدیرآموزش و پرورش این ناحیه تکذیب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خبر بعضی از رسانه‌ها مبنی بر مسمومیت دانش آموزان دبستان دخترانه جنت ناحیه 2 سنندج، از سوی مدیرآموزش و پرورش این ناحیه تکذیب شد.

وب‌گاه عصر ایران

هاشم ناظمی‌جلال ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت ناحیه 2 سنندج را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ادعاهای رسانه‌ای مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان دبستان دخترانه جنت سنندج کذب است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نخستین استارتاپ فناوری اطلاعات (IT) در دانشگاه کردستان برگزار و بعد از رقابت انجام شده با رای داوران چهار ایده برتر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی توسط گروهک ضد انقلابی که مدعی آزادیخواهی است به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: رسانه ها بصورت هنرمندانه و ضمن حفظ کرامت افراد، مشارکت عمومی را برای جمع آوری کمکهای مردمی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - زنان نمونه روستایی کُرد غرب کشور در نخستین دوره جایزه شهیده فاطمه اسدی در منطقه کامیاران تقدیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بانک‌های عامل استان، ضمن تعامل با دستگاه‌های متولی در امر اشتغال، تا پایان سال جاری تسهیلات اشتغالزایی را پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در هفته جوان امسال بیش از 200 مورد برنامه فرهنگی و ورزشی توسط این اداره کل در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات استان با 975 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سال جاری، شبکه ارتباطات سیار در استان را توسعه و ارتقا داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: بانوان ما دارای ویژگی‌های خاص ایرانی و اسلامی هستند که باید تلاش کنیم این ویژگی ها روایت شده و به دنیا معرفی شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: دشمن با ترفندها و دسیسه‌های مختلف در صدد است نقاط قوت کشور را به عنوان نقطه ضعف نشان دهد و ذهن ملت ایران بویژه جوانان را نسبت به نظام و انقلاب منحرف کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 192 طرح سرمایه‌گذاری در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان مطرح شد و با رای اعضای حاضر در جلسه، اجرای 189 طرح بزرگ و کوچک به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان، 35 میلیارد ریال به ساماندهی گلزار شهدای کردستان تخصیص یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با هدف تسهیل در سرمایه گذاری تاکید کرد که سرعت پاسخ دهی به استعلام طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان باید افزایش یابد و تاخیر و طولانی شدن این مهم از هیچ اداره و نهادی پذیرفته نیست.