چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه مشرق نیوز

تبلیغات منفی دشمنان ماههاست در فضای مجازی و رسانه های غربی برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای منتشر شد اما مردم کردستان با حضورشان بی تفاوتی خود را به تبلیغات دشمنان نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر شورای نگهبان در کردستان گفت: آمار مشارکت مردم استان در انتخابات امروز به 25 درصد رسیده و حجم حضور در حال افزایش است.

وب‌گاه الف

زنگ آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ساعت 8 صبح 11 اسفند ماه 1402 به‌صدا درآمد تا تکلیف نمایندگان مردم در خانه ملت و خبرگان مشخص شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از یخبندان در 28 مرکز استان کشور برای روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فردا در 28 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی برای فردا، جمعه، یخ‌بندان در 28 مرکز استان را پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از لغو دو پرواز در مسیر تهران - یزد به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از حضور شهید حسین خرازی را در انتخابات ریاست جمهوری را ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام خداداده گفت: اگر بتوانیم استعداد‌هایی از مساجد به جامعه تئاتر تحویل دهیم خیلی خوب است هرچند نگاه ما به تئاتر تربیتی است چون نیاز امروز نوجوانان و جوانان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش، تصاویری از بارش شدید برف در استان کردستان را مشاهده می‌کنید. در این گزارش، تصاویری از بارش شدید برف در استان کردستان را مشاهده می‌کنید. به گزارش عرشه آنلاین، بارش سنگین برف در روزهای اخیر در استان کرستان سبب مسطح شدن ارتفاعات اطراف شهرها و سپید پوش شدن استان شده است. با ادامه بارش برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان کردستان در مسیرهای سنندج به دیواندره، سقز، مریوان،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار گیلان اظهار داشت: هم اینک یک کیلومتر محدوده پل تقاطع بندرانزلی در منطقه آزاد در حال انجام است و پس از آن مراحل ریل گذاری آغاز می شود.

وب‌گاه فرارو

با توجه به تداوم بارش‌ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان‌ها در روز چهارشنبه 9 اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از قطع شدن گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند به علت برودت هوا خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «حسین خرازی» سال 1336 در اصفهان متولد شد. حسین در زمان فراگیری دانش کلاسیک، به تدریج نسبت به امور سیاسی آشنایی بیشتری پیدا کرد. در سال 1355 پس از اخذ دیپلم طبیعی به سربازی اعزام شد. در مشهد ضمن گذراندن دوران سربازی، فعالانه به تحصیل علوم قرآنی در مجامع مذهبی مبادرت ورزید. طولی نکشید که او را به همراه عده‌ای دیگر به اجبار به عملیات سرکوبگرانه «ظفار»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به برودت هوا و یخبندان، فعالیت مدارس برخی از مناطق استان کردستان فردا سه‌شنبه در نوبت صبح غیرحضوری یا با تاخیر برگزار می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.