یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در شبانه روز گذشته بارش برف، برق 56 روستای کردستان را قطع کرد که با تلاش همکاران، شبکه برق 49 روستا وصل شد ولی برق هفت روستای همچنان قطع است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از 125 پروژه با سرمایه گذاری افزون بر 268 میلیارد تومان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در کردستان - کامیاران 15 مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری مهر

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در محور کردستان - کامیاران 15 مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر مدارس برخی از شهرستان‌های استان فردا (چهارشنبه) در هر دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده‌ها، تردد در تمام محورهای استان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

قتل یک روحانی در کردستان با آتش سوزی منجر به وحشت مردم شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: در جلسه بررسی مشکلات استان کردستان در حوزه راه و فرودگاه در تهران مصوب شد، سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل طرح راه آهن همدان - سنندج حداقل سه هزار میلیارد ریال تخصیص دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی تا صبح روز چهارشنبه در کل استان فعال است و فعالیت آن در ارتفاعات برف و در سایر نقاط به صورت باران و یا برف و باران همزمان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 هزار و 800 عنوان کتاب در قالب 13 هزار جلد با موضوعات متنوع از سوی مردم، خیرین و سازمان‌ها و نهادهای مختلف به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش‌دبستانی استان در 16 پایگاه ثابت و سیار آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: گردنه ژالانه واقع در محور ارتباطی سروآباد به پاوه که دوشنبه شب به دلیل بارش سنگین برف و کولاک بسته شد، بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج گفت: خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست لذا دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین این اقدامات است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر آمادگی برای پذیرش سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد و گفت: مشتاق هستیم بخش خصوصی در همه عرصه‌ها ورود و سرمایه گذاری کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در 24 ساعت گذشته، 6 هزار و 711 کیلومتر برفروبی در محورهای شریانی و غیرشریانی استان توسط عوامل راهداری انجام شد.