یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ارتباطی 330 روستای استان توسط عوامل راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر فقط راه 90 روستا بسته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد در کتابخانه های عمومی کردستان آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی واژگونی اتوبوس حامل زوار اهل آذربایجان شرقی 48 مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: سانحه واژگونی اتوبوس حامل زوار اهل آذربایجان شرقی 48 مصدوم داشت که چهار نفر آنها تحت مراقبت های تخصصی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک هفته 4 زن در شهرهای کامیاران، مریوان، اهواز و کرمانشاه به قتل رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول فوریتهای پزشکی 115 کامیاران گفت: سانحه واژگونی اتوبوس حامل زوار اهل آذربایجان شرقی 23 مصدوم داشت که چهار نفر آنها تحت مراقبت های تخصصی هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش با مشکلات زیادی مواجه است که کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات این نهاد به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی به میزبانی سنندج، تجربه کاملا موفقی بود و بر آن شدیم تا مشابه آن را با حضور کشورهای همسایه به میزبانی عراق برگزار کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: 106 هزار و 485 نفر در استان هم اکنون عضو این صندوق هستند که این میزان 84 درصد جامعه هدف را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش برف و کولاک که از 2 روز گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شد راه ارتباطی 392 روستای استان را مسدود کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، توییتی ویژه به مناسبت «دهه فجر» منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه همه دشمنان در یک کشتی نشسته و به جنگ ملت ایران آمدند اما شکست خوردند، گفت: دشمن می‌خواهد ایران را تکه تکه کند، آنها از ایران قدرتمند می ترسند چون باعث شده است ملت‌های مظلوم تحت استعمار علیه آنها به پا خیزند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بانوان کردستانی بعد از پیروزی انقلاب نقش اصلی خود در پیشرفت را پیدا کرده و در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی پیشتاز هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هر گونه کمبودی که در حوزه انرژی اعم از گاز و برق پیش می آید نخستین بخشی که تحت تاثیر قرار می گیرد؛ تولید است و واحدهای تولیدی و کارخانه ها باید جور افزایش مصرف بخش خانگی را به دوش بکشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: 12 طرح آبخیزداری با 43 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.