یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به آغاز فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در استان از امروز 16 بهمن گفت: 20 فیلم جشنواره فجر در استان اکران می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: بخشی از بازار تاریخی سنندج که از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور است، با نظارت کارشناسان این اداره کل و با مشارکت و همکاری کسبه و بازاریان مرمت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، دبیرستان و هنرستان 18 کلاسه عصمت حسن آباد سنندج با 14 میلیارد تومان هزینه، گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور مواصلاتی سروآباد - اورامانات محدوده گردنه ژالانه بدلیل کولاک شدید برف مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گلخانه یکی از مهمترین گذرگاه‌ها برای گذشتن از چالش کم آبی و ممانعت از کاهش تولید در بخش کشاورزی به شمار می‌رود و در دولت سیزدهم نهضت ساخت آن در کشور آغاز شد و در کردستان هم برنامه‌ریزی توسعه آن در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، ساخت اولین مدرسه اوتیسم استان کردستان با حضور استاندار در سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون افزون بر چهار میلیون و 800 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه های دولتی و آزاد در استان ارائه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اخبار رسمی در 13 روز گذشته دست‌کم 5 زن به دست همسر یا برادر خود کشته شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 13 طرح ارتباطی و مخابراتی با 17 میلیارد تومان هزینه روز شنبه با حضور استاندار کردستان در شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه بیجار دارای ظرفیت‌های فراوانی است، گفت: همه باید با تلاش و توجه بیشتر، این شهرستان را از بن‌بست توسعه خارج کنیم و اقدامات خوبی هم در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به بازگشایی محور سروآباد - اورامان با تلاش شبانه‌روزی راهداران گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 111 روستای استان بسته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با چهارمین روز دهه فجر، ساخت هزار واحد طرح مسکن ملی روز شنبه با حضور استاندار کردستان در بیجار آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به حضور چشمگیر استان در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 گفت: 23 اثر از فیلمسازان کردستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اخبار رسمی در 13 روز گذشته دست‌کم 5 زن به دست همسر یا برادر خود کشته شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ابتلای مردان کردستانی به سرطان بیشتر از زنان است، بیماری خاصی که با افزایش آگاهی می‌توان درصد مبتلا شدن به آن را کم کرد.