یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان کوثر شهر سنندج بازدید و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی کادر پزشکی و پرستاری به مردم قرار گرفت. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین بخش دپارتمان پزشکی هسته‌ای و تصویر برداری مولکولی پت سی تی اسکن بیمارستان کوثر را افتتاح کرد. بخش دپارتمان هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی هزینه بالغ...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم از این هفته حضور بانوان به عنوان تماشاگر را حداقل در ورزشگاه آزادی را شاهد باشیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بخش کشاورزی پاسدار امنیت غذایی به شمار می رود و این بخش در چهل و چهار سالگی انقلاب به عنوان یکی از محورهای توسعه استان رشد مطلوبی را تجربه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آمار تولیدات محصولات کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب گویای تفاوت وضعیت کشاورزی در کردستان است به گونه ای که تولید در این بخش از تامین معاش و مصرف داخلی اکنون به صادرات رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: چهار هزار و 38 تن کالای تنظیم بازار توسط شبکه تعاون روستایی استان در سال جاری توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: معقتدم زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم است و بنده به این قضیه خوشبین هستم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از سیاستهای اصلی این وزارتخانه، توجه ویژه به بهداشت از طریق توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت روستایی است تا در بعد پیشگیری از بیماریها، فعال‌تر شویم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بخش پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکلولی پت‌سی‌تی‌اسکن بیمارستان کوثر سنندج روز سه شنبه با هدف تشخیص سریع انواع سرطان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کردستان گفت: تقویت روابط اقتصادی استان با کشورهای خارجی به ویژه عراق و اقلیم کردستان به عنوان یک ضرورت، مستلزم تلاش و همت دوچندان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: این فدراسیون به منظور ایجاد شور و نشاط و انگیزه در میان جامعه فوتبالی استان کردستان، سهمیه یک تیم در لیگ دسته دوم را به این استان اهدا خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در 44 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، کشور در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشته است و موانع پیشرفت کشور در بسیاری عرصه ها از جمله باسواد شدن زنان، برداشته شد.

خبرگزاری مهر

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: ایران تنها کشور اسلامی ارائه دهنده خدمات درمانی متناسب با استانداردهای جهانی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به پوشش 52.61 درصدی دوره‌های سوادآموزی استان تا 16 بهمن گفت: 15 اسفند ماه 1401 آخرین مهلت برای کلاس گذاری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: سهم استان از تسهیلات تبصره جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401، یک هزار و 807 میلیارد تومان است.