یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که بیماری کبد چرب در مراحل اولیه تشخیص داده و مدیریت شود، می‌توان از بدتر شدن آن جلوگیری کرد و میزان چربی در کبد را کاهش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته (سه‌شنبه 4 بهمن ماه 1401)، خبری مبنی بر حادثه‌ای در یکی از تونل‌های آزادراه تهران - شمال و ریزش داربست و مصدومیت 12 نفر منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الدخیل افزود که یکی از مقامات حذف شده در رژیم سعودی، سپهبد «سعود بن عبدالعزیز بن هلال» است که سال‌ها پیش و پس از مسوولیت بن سلمان به طرز مرموزی از صحنه ناپدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فارس جزئیات کشف 405 کیلو تریاک از یک پژو 405 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو روز قبل جمعی از فرهنگیان بازنشسته، مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش در تهران تجمعی اعتراضی برگزار کردند. از اصلی‌ترین مطالبات این معترضان صدور احکام رتبه‌بندی و پاداش بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر نماینده اراک به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم اجرایی شدن حقوق معلمان مهرآفرین از مهرماه 1401 را قرائت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: قبری که پارچه قرمز روی آن کشیده شده و رسانه‌های معاند روی آن مانور خبری می‌دهند، قبری خالی است که قبلاً خریداری شده و اصلاً کسی در این قبر به خاک سپرده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: فنی و حرفه‌ای استان با دارا بودن 594 آموزشگاه دولتی و خصوصی و مربی‌های توانمند، از ظرفیت بالایی در ارائه آموزش‌های مهارتی برخوردار است.

وب‌گاه عصر ایران

تسنیم نوشت: شاهرخ فاتحی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خبر رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک‌سپاری یکی از جوانان در بهشت محمدی در طول چند روز اخیر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: تمام ادعا‌ها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته‌شده دروغ است

وب‌گاه مشرق نیوز

گذشت زمان مشخص کرد که نه تنها اغتشاشگران و حامیانشان طرفدار آزادی نیستند بلکه دیکتاتور پلید درونشان حتی اجازه بلند شدن صدای مخالف را نمی‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به اینکه بانک‌ها از ارکان مهم توسعه هستند، گفت: کردستان تنها پنج دهم درصد از منابع بانکی را در اختیار دارد، در حالیکه باید این میزان به 2 درصد برسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز چهارشنبه پنجم بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان، رامسر و مریوان پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چند روزی است اجازه ترخیص تانکرهای وارداتی سوخت در مرز بین المللی باشماق مریوان به دلیل عدم انطباق با استاندارد صادر نمی شود و همین موضوع باعث ترافیک ماشین های سنگین در مرز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اشیاء تاریخی با قدمت هزاره دوم قبل از میلاد از یک خودرو شخصی در سنندج کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 18 هزار و 62 تن کالای اساسی تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تاکنون در استان توزیع شد.