یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا مباحثی مبنی بر خروج دو تاج پهلوی و ملکه در زمان انقلاب مطرح شده است. در حالی که این دو تاج و به همراه برخی جواهرات دیگر تا قبل از تعطیلی خزانه ملی جواهرات هم‌زمان با شیوع کرونا در موزه جواهرات ملی برای عموم مردم قابل بازدید بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که عمو و برادر خود را به قتل رسانده بود، دقایقی پس ارتکاب جنایت خودکشی کرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوزپلنگ ایرانی که در شرایط اسارت متولد شده بود 9 ماهه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به کاهش 18درصدی آب ورودی به سدهای تهران در سال آبی جاری گفت: مخازن سدهای پنج‌گانه تهران با کسری 81میلیون مترمکعبی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 17 هزار و 397 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 7 میلیون و 730 هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزی که فهمیدم پسری با دخترم رابطه پنهانی دارد سراسیمه به در منزلشان رفتم تا او را از این کار بازدارم، اما تازه متوجه شدم که آن پسر از سوی خانواده اش طرد شده است و از طریق خلاف روزگارش را می‌گذراند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متن فراخوان این بود" امروز و فردا بر سر مزار گمنام در بهشت محمدی تجمع می‌کنیم" قبری که نه تنها گمنام نبود بلکه اصلا مرده‌ای نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه از بروز 40 درصد سرطان‌ها می‌توان پیشگیری کرد، افزود: شایع ترین سرطان‌ها در استان البرز به ترتیب سرطان پستان، پروستات، کولورکتال (روده بزرگ)، معده و پوست (غیرملانوما) است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام طالبان اعلام کرد که در یخبندان امسال افغانستان بیش از 157 نفر کشته و هزاران راس دام نیز تلف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار فعلا بالای محدوده 40 هزار تومانی نوسان دارد و فعالان بازار شکستن محدوده مذکور را بعید می‌دانند؛

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی که پس از ازدواج، زن تغییرجنسیت بدهد و به مرد تبدیل شود، آیا مردفعلی (زن سابق) می‌تواند مهریه‌اش را از شوهر مطالبه کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور دولت موقت طالبان در افغانستان در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: ممنوعیت تحصیل زنان در افغانستان دائمی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات عمومی دیوان عدالت اداری یک مصوبه غیر قانونی که مقررار می‌داشت "مدت خدمت نظام وظیفه مشمولین قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ نخواهد شد را ابطال کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - متن فراخوان این بود" امروز و فردا بر سر مزار گمنام در بهشت محمدی تجمع می‌کنیم" قبری که نه تنها گمنام نبود بلکه اصلا مرده‌ای نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که در پوشش فروش مسکن مهر اقدام به کلاهبرداری از 40 نفر کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق بخشنامه بانک مرکزی، از این پس مردم می‌توانند از صرافی‌ها 5000 یورو دریافت کنند؛ خریداران برای دریافت ارز باید کارت ملی همراه داشته باشند.