یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر کلان شهر تهران، البرز درگیر آلودگی هوا هستند و همزمان با افزایش شاخص آلودگی هوا هموطنان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زایمان در آب برای اولین بار در صدا و سیما به نمایش در آمد

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه از سارقان حرفه ای و سابقه دار از منازل در تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن در آمریکا با مراجعه به یک شعبه قضایی ضمن متهم کردن مایک تایسون قهرمان سابق بوکس جهان، از او به دلیل تجاوز در یک خودروی لیموزین در اوایل دهه 1990 میلادی شکایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مایکروسافت سرگرم تحقیقات درباره یک مشکل شبکه است که دسترسی به سرویس‌های متعدد این شرکت شامل تیمز (Teams) و اوت‌لوک (Outlook) را برای هزاران کاربر در سراسر جهان، مختل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات نحوه وقوع این حادثه در دست بررسی است، اما دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه توضیح داد: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون ریزی دست او بند آمده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر انگلیس خواستار ارائه توضیحاتی از ایران درباره اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه قیمت برخی کالا‌های تولید داخل با پژو 206 تیپ 2 نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از کالا‌های نه چندان پیچیده به لحاظ تکنولوژی، متاثر از افزایش نرخ ارز تا 20 برابر رشد کرده‌اند، اما قیمت کارخانه پژو 206 تیپ 2 با سرکوب قیمتی تنها 4.6 برابر شده که نشان‌دهنده‌ی وجود یک ایراد اساسی در فرآیند قیمت‌گذاری دستوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه تابع دستورات دادستان درباره نرخ بلیت هواپیما هستیم، گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت‌های قبلی بر‌می‌گردد اما شرکت‌ها در نبود نقدینگی با چالش جدی برای خرید قطعه و موتور مواجه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم راه یاب ملل مریوان هفته بیست و یکم لیگ برتر را به حریف مشهدی و پرمهره خود واگذار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آتش‌سوزی در زیراب سوادکوه اعلام شد. تلاش آتش‌نشانان برای اطفای این حریق ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس محیط زیست گفت: طبق قانون هوای پاک وظیفه وزیر کشور این است که حمل و نقل عمومی را توسعه دهد نه اینکه استاندارد سلامت را تغییر دهد. متاسفانه وزارت کشور و شهرداری که زیر نظر این وزارتخانه است، به جای اینکه فکرشان به سمت توسعه حمل و نقل عمومی باشد، هر روز به فکر توسعه اتوبان‌ها پل‌ها، زیرگذرها و هموار کردن مسیر کسانی هستند که از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنند. مقصر این بحران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر تذکراتی که نمایندگان در این خصوص مطرح می‌کنند، گفت: ما هم به وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه که بارها در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرده‌اند، متذکر شده‌ایم که باید به موقع و بلافاصله بعد از بازنشستگی پاداش خدمت فرهنگیان به آن‌ها پرداخت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فاصله یک هفته تا شروع چهل‌ویکمین جشنواره فجر، سرانجام اسامی فیلم‌های راه یافته به این رویداد اعلام شد.