یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری با محوریت «بهره‌وری و تصمیمات سرنوشت‌ساز» برای نخستین‌بار در خارج از پایتخت و در استان یزد برگزار شد و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی از خسارت 2400‌میلیارد‌تومانی ناشی از هر روز تعطیلی به اقتصاد کشورخبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از کشف اشیای تاریخی با قدمت هزاره دوم قبل از میلاد از یک خودرو شخصی در شهرستان سنندج خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در آیین اهدای جوایز و اختتامیه ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت: المپیاد فیلمسازی نوجوانان مکانیزم معرفی استعدادها به سینمای ایران است و اطمینان دارم که نوجوانان حاضر در آن از چهره‌های شاخص و سرمای

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حرکت دستگاههای اجرایی باید در مسیر سند توسعه فرهنگی استان باشد تا نتیجه لازم را در برداشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر تجمع عده‌ای از ساکنان مریوان در مقابل فرمانداری این شهر با این عنوان منتشر شد: «آب سد گاران بدون تصفیه وارد شبکه شهری مریوان می شود و مردم نسبت به این قضیه اعتراض دارند».

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع 300 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم 150 هزار تومان در استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صنعتگران کردستانی با حضور در این رویداد فرهنگی، تولیدات خود را در 15 غرفه به نمایش می گذارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی کارکنان اداره پست استان، گفت: با توجه به نیازهای واقعی جامعه امروز، سرعت و دقت در ارائه خدمات پستی به مردم ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: یک هفته گذشته گزارش‌های زیادی در رابطه با کمبود آرد و صف‌های طویل برای خرید نان در برخی نقاط کشور از جمله سیستان‌وبلوچستان و سنندج منتشر شده است و این کمبود نان، یعنی اساسی‌ترین نیاز مردم. حالا سوال از دولت اینجاست که این‌بار ارز واردات گندم به هرنحوی تامین شد، اما باتوجه به شرایط تحریم و وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور اگر در آینده ارز برای واردات گندم تامین نشد، قرار است...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر هیات کشتی کردستان گفت: انتظار داریم استاندار و مسئولان رده بالا، با رایزنی و تخصیص اعتبارات مناسب به پیشرفت ورزش استان، از جمله کُشتی کمک کنند چرا که در حال حاضر برای این رشته از جیب هزینه می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت، توجه به جوانان و حوزه ورزش بوده و اقدامات خوبی برای ارتقای این بخش در استان انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: با احداث 2 سایت، مشکل پوشش تلفن همراه در جاده جدید سنندج - مریوان برطرف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با اشاره به تشکیل 22 کمیته برای بزرگداشت ایام دهه فجر، گفت: هماهنگی و همراهی تمام نهادها و و تشکل های مردمی برای برگزاری برنامه های گرامیداشت، ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت کردستان با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت درمان در استان، گفت: از سهم سازمان و این صندوق 17 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه درمانی به بیماران خاص این استان پرداخت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

18 شخصیت و 19 نهاد ایرانی در فهرست تحریم ها قرار دارند. نام «سید حمید سجادی» وزیر ورزش نیز به دلیل آنچه فشار روی ورزشکاران ایران نامیده شده در تحریم‌ها افزوده شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امکان اکران همه فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان را فراهم شده است.