یک‌شنبه 6 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ایجاد مراکز شیمی درمانی و درمان ناباروی از دغدغه‌ها و مطالبات مسئولان و مردم این شهرستان است و همه تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار می‌گیریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان گفت: 63 درصد درآمدهای مصوب استان در 9 ماهه سال جاری محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: در حال حاضر 918.4 میلیون مترمکعب آب در مخازن سدهای استان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته، 59 میلیون مترمکعب کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرانه مصرف سبزی و میوه در کردستان، پایین تر از متوسط کشوری است در حالیکه مصرف این مواد غذایی از اصول مهم برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی به شمار می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کردستانی‌ها تنها در رده سنی نوجوانان از شاخص چاقی کمتری در مقایسه با متوسط کشوری برخوردارند ولی در رده جوانان، میانسالان و سالمندان بالاتر از میانگین کشوری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوجوانان صاحب ایده و فیلم ساز که به ششمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران راه پیدا کرده بودند، از جمعه 30 دی‌ماه رقابت خود را آغاز کردند که این رقابت تا دوشنبه 3 بهمن‌ماه 1401 ادامه خواهد داشت. 35 نوجوان راه‌یافته به ششمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران که از سراسر کشور و بعد از دو سال برگزاری...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حدود سه سال از شیوع همه‌گیری کرونا در کشور می گذرد، ویروسی که با زیرسویه‌های جدید بار دیگر با چراغ خاموش برگشته است و در نبود ماسک و دستورالعمل‌های بهداشتی پیشروی می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کردستانی‌ها تنها در رده سنی نوجوانان از شاخص چاقی کمتری در مقایسه با متوسط کشوری برخوردارند ولی در رده جوانان، میانسالان و سالمندان بالاتر از میانگین کشوری هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر از 52 جایگاه سی ان جی در استان، گاز 18 مورد آن (معادل 34 درصد جایگاه‌ها) به علت افت فشار گاز قطع است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح کانون مدرسه روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: واگذاری 20 ساله سایت پایین‌دست سد قشلاق سنندج برای انجام فعالیت‌های گردشگری در دست اقدام است و فراخوان آن منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 93 هزار و 209 هکتار از اراضی کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون رفع تداخل شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان آماده ورود به حوزه صنعت دارویی کشور با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس شهرستان‌های قروه، دهگلان و دیواندره، سنندج، کامیاران و بیجار تعطیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر مدارس و ادارات بسیاری از شهرها به خاطر سرما، مدیریت بحران گاز و آلودگی هوا تعطیل و یا غیرحضوری شدند.