چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور 22 نماینده فعلی مجلس که کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شده بودند، رد صلاحیت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با بیان اینکه اخیراً توسط این گشت‌ها از 32 رستوران سطح شهر سنندج، بازرسی انجام شده که 2 مرکز مشکل داشته و تاکنون یک رستوران پلمب شده و پرونده رستوران دیگر نیز در حال بررسی است، تصریح کرد: با دستور دادستان مرکز استان کردستان، این گشت‌های میدانی همچنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی آزادراه قزوین - الموت -- تنکابن خبر داد و بر تکمیل 62 کیلومتر از این آزادراه (فاز اول) تا اردیبهشت 1403 تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت مبعث حضرت رسول (ص) و دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی، روسای دانشگاه‌های تبریز و مراغه، معاونان بنیاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و...

خبرگزاری تسنیم

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با برد تیم‌های بالانشین در جدول رده‌بندی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

در هفته دوازدهم لیگ برتر تیم‌های مدعی حریفان خود را شکست دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی روزهای اخیر بارش سنگین برف در استان کردستان خودروها را پوشانده و گردنه ژالانه را نیز همچنان مسدود کرده بود.

وب‌گاه فرارو

ضیائیان گفت: فردا در 13 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است که شامل اردبیل، اراک، ارومیه، بجنورد، بیرجند، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، شیراز، کرمان، همدان، و یاسوج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد که فردا 20 بهمن، در 13 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 20 بهمن در 13 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از راه‌آهن رشت - کاسپین تا پایان سال بخشی از کریدور شمال - جنوب تکمیل و دریای جنوب کشور به دریای شمال متصل می‌شود.

وب‌گاه الف

طبق روایت کمالی هروقت ثابتی به کمیته می‌آمد، عضدی داخل حیاط شده و با صدای بلند فریاد می‌کشید «مگر بازجوها مرده‌اند که صدایشان در نمی‌آید؟ داد بزنید! فحاشی کنید! آقا خوشش می‌آید.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: هم اکنون شاهد کولاک و مه در گردنه ها و برخی مسیرهای ارتباطی استان هستیم اما با تلاش راهداران تمامی راه ها باز و قابل تردد است.