چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری تسنیم

مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» در حالی که چندین بار زمانِ پخش برای آن اعلام شد بالأخره از چند روز آینده سر از شبکه یک سیما درخواهد آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: اگر بخواهیم آزادی های مشروح در جامعه روز به روز رونق پیدا کند که از اهداف انقلاب است، شرط آن مهار و برخورد با آزادی های نامشروع است. به هر میزان با آزادی های نامشروع برخورد شود، به همان میزان آزادی های مشروع در جامعه توسعه پیدا می کند و جامعه را به سمت موفقیت، شادابی و نشاط و سرزندگی پیش خواهد برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قصد نداشتم که دیگر درباره سفرهای استانی آقای رییس‌جمهور چیزی بنویسم، چون بی‌فایده می‌دانستم ولی سخنان ایشان در بندرعباس موجب شد که توضیحاتی را بدهم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سفرهای استانی رئیس جمهور با وجود نکات مثبت، انتقاداتی را نیز به همراه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: بیش از 200 هزار پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده صادر شده که زمینه‌ساز خروج بازار مسکن از رکود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حال حاضر قسمتی از مهمترین نشست‌های تشکیلاتی در آلبانی توسط مهوش سپهری برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به طور میانگین در 16.5 درصد از روز‌های سال در کشور هوای پاک را تجربه کرده‌ایم، بیماری‌های مهم ناشی از آلودگی هوا را برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه های فعال حوزه موسیقی در گونه‌های مختلف طی روزهای پیش رو آماده برگزاری کنسرت‌های مختلفی در تهران و دیگر شهرهای کشور هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به طور میانگین در 16.5 درصد از روزهای سال در کشور هوای پاک را تجربه کرده‌ایم، بیماری‌های مهم ناشی از آلودگی هوا را برشمرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از فرزاد حسنی بر سر مزار مادرش منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازرسان مرکز بهداشت بیجار، هفت هزار و297 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی از ابتدای سال جاری تا پایان آذر کشف و معدوم‌سازی کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - «کانی کردستان» در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، برابر مهمان خود، پالایش گاز ایلام تن به شکست داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم زاگرس کازرون در هفته نهم رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان به سختی از سد تیم سنندج که در قعر جدول جای دارد، گذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی دانشجو، هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که طی آن مدعیان به پیروزی رسیدند و سپاهان توانست یک پله جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد. صبح امروز سنگ‌آهن بافق صدرنشین میزبان شهدای رزکان البرز بود که توانست این تیم البرزی را با نتیجه 21-23 شکست دهد تا جمع امتیازات خود را به عدد 16 برساند و رزکان البرز با این...