چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا 8 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

مسؤول تیم درمانی بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج با بیان اینکه پیوند مغز استخوان آلوژن اخیراً برای کودک بانه‌ای انجام شده و با موفقیت شکل گرفت، گفت: در حال حاضر در مجموع 6 مرکز پیوند مغز استخوان کودکان فعال است و کردستان می‌تواند به مرکز پیوند مغز استخوان در غرب کشور تبدیل شود چرا که به دلیل همسایگی با کشور عراق بیمارانی نیز از کردستان عراق به این کشور و استان مراجعه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کلاس‌های درس همه مقاطع تحصیلی رودبارقصران شمیرانات به علت برودت هوا غیرحضوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از بازگشت امام خمینی به ایران و هم‌زمان با پیروزی انقلاب، حمید باکری نیز به ایران برگشت و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358، به عضویت سپاه ارومیه درآمد و عضو شورای مرکزی آن‌جا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ورود هرگونه پرنده بدون مجوزهای قانونی از سوی محیط زیست و دامپزشکی به استان کردستان ممنوع شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: ورود هرگونه پرنده بدون مجوز‌های قانونی از سوی محیط زیست و دامپزشکی به استان ممنوع است.

وب‌گاه الف

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از جشن نوروز در روستای چشمیدر (چه‌شمی‌یر) استان کردستان را ببینید، این جشن امسال بعلت تطابق ماه رمضان و نوروز زودتر برگزار شد. تصاویری از جشن نوروز در روستای چشمیدر (چه‌شمی‌یر) استان کردستان را ببینید، این جشن امسال بعلت تطابق ماه رمضان و نوروز زودتر برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه کردستان گفت: ساعتی قبل بر اثر برخورد تانکر حمل سوخت با یک دستگاه کمپرسی و وقوع انفجار. در محور سنندج - کامیاران، یک نفر جان خود را از دست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته چهاردهم و پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز (چهارشنبه) با برگزاری 4 دیدار حساس برگزار شد که طی آن در مهمترین دیدار سنگ آهن بافق که پیش از این قهرمان لیگ شده بود، به تساوی 35 -35 با فولاد هرمزگان رضایت داد و این نتیجه باعث شد پس از بافق، فولاد هرمزگان بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. همچنین زاگرس جنوبی کازرون که در خانه از فولاد سپاهان...

خبرگزاری تسنیم

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با تساوی قهرمان در دیدار نهایی، کسب رده سوم از سوی زاگرس جنوبی کازرون و سقوط شهید چمران لارستان به دسته یک به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم سنگ آهن بافق که در هفته قبل لیگ برتر هندبال زنان به عنوان قهرمانی رسیده بود در دیدار پایانی مقابل نایب قهرمان متوقف شد.