چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه با هدف تقویت همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی به سازمان سینوو و توسعه علمی و آموزشی پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا دوم بهمن افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز آینده در 18 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل ارومیه، اراک، اصفهان، بجنورد، بیرجند، تبریز، زاهدان، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، شیراز، قزوین، کرمان، مشهد، کرمانشاه، همدان و یاسوج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در 18 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی برخورد یک کامیون و پراید در جاده قدیم قزوین - تهران، راننده و یکی از سرنشیان پراید جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امشب کاهش نسبی دما و بارندگی در 3 استان شمالی کشور داریم، همچنین روز آینده 28 دی کاهش دما و بارندگی در استان‌های ساحلی خزر ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی امشب کاهش نسبی دما و بارندگی در 3 استان شمالی کشور داریم، همچنین روز آینده 28 دی کاهش دما و بارندگی در استان‌های ساحلی خزر ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده در 15 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفردرجه خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماده 10 آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات توسط هیئت وزیران اصلاح و مقرر شد از این پس سقف ارزشی واردات برای دریافت‌کنندگان کارت بازرگانی که قبلاً 500 هزار دلار محاسبه می‌شد، بر اساس رتبه‌بندی اعتباری سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری تعیین شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم زاگرس جنوبی کازرون در هفته نهم مسابقات هندبال برتر بانوان میزبان تیم انتهای جدولی سنندج است و تیم شهید چمران لارستان هم در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه این شهر می رود.

وب‌گاه الف

این دیدار و وقت گذاری بالاترین مقام اجرایی و سرکشی میدانی او از دستگاه مرجع فرهنگی و حضور در یک جلسه کارشناسی و فنی رسانه ای - هنری در سازمان سینمایی، نشان دهنده علاقه و اهتمام ایشان به موضوع فرهنگ و هنر است و یک فرصت بزرگ برای فرهنگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا در 14 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است که شامل بجنورد، اصفهان، ارومیه، اراک، اردبیل، زنجان، تبریز، بیرجند، سنندج، شهرکرد، کرمانشاه، همدان، یاسوج و کرمان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران، کاهش دما، باد شدید و در ارتفاعات بارش برف اواخر وقت چهارشنبه 27 دی و همچنین روز پنج‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.