دوشنبه 7 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به پوشش درمانی94 درصدی بیماران دارای پرونده فعال در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری استان، گفت: 90 درصد بیماران به درمان پاسخ مناسب داده و در بررسی سنجش، تعداد ویروس صفر دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند شناسایی، معاینه اولیه، ارزیابی و تعیین داروی مصرفی در بین بیماران SMA(آتروفی عضلانی نخاعی) مطابق با دستورالعمل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان انجام و هشت بیمار شناسایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به اطلاع شهروندان سنندجی می‌رساند به دلیل شکستگی خط انتقال چدن 300 میلیمتری بهاران 2 به دلیل سهل انگاری پیمانکار پروژه نهضت ملی مسکن در حین خاکبرداری و رانش زمین محوطه، آب شرب شهرک‌های زاگرس، آبیدر و خیابان‌های همجوار تا ساعت12 شب 13 آذر، دچار قطعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار علی آزادی گفت: در پی نآرامی‌های اخیر در سنندج، جمعی از شهروندان با اعلام شکایت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تخریب اموال آنان توسط چند نفر، خواستار دستگیری عاملان این کار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار نقدی در خصوص علت اصلی شکل‌گیری اعتراضات اخیر بیان کرد: سران کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، بدون ارائه هیچگونه دلیل و مدرکی، ایران را متهم به قتل یک خانم در چند وقت اخیر کردند

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی کردستان گفت: قاتل شهروند سنندجی، کمتر از سه ساعت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری دانا

رمضانی گفت: حدود 20 نفر در حوادث کردستان جان باخته‌اند که 10 نفر مقرون به کشته سازی دشمنان هستند و با سلاح جنگی و از پشت سر کشته شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: آرامش مطلوبی در سطح استان برقرار است و پلیس در مقابله با کسانی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار نقدی گفت: سران کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، بدون ارائه هیچگونه دلیل و مدرکی، ایران را متهم به قتل یک خانم در چند وقت اخیر کردند، بر چه اساس اتهام وارد کردند؟ بر اساس هیچ. اما جمهوری اسلامی ایران دلایل متعددی را در رابطه با فوت ایشان بیان می‌کند که نشان می‌دهد فوت ایشان ناشی از ضرب و جرح نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 864 هزار و 200 عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در شهرستان بیجار خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق آمار بدست آمده، از تعداد 40 بستری روزانه بیماران تنفسی در استان، 28 درصد به آنفلوآنزا مبتلا هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

معاونی گفت: میزان تولید عسل استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری دانا

براندازان در تلاش‌اند با ایجاد گسست بین مردم و تشکیل دو قطبی بر نارضایتی موجود در کف جامعه بدمند و مردم را رو به روی هم قرار دهند، موید امر هم هجمه هایی است که در پی سفر رئیس جمهور به کردستان، مغازه دار کردستانی را نشانه گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

پزشکی قانونی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی علت فوت را بررسی و در پایان بررسی‌ها با صراحت اعلام کرد که فوت ایشان، ناشی از ضرب و جرح نبوده است.