چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اوایل هفته جاری در محور سنندج - کامیاران تانکر حامل مواد نفتی واژگون و بخش زیادی از محموله آن وارد محیط زیست شد که از بد حادثه چاه کارخانه ارد کامیاران در 20 متری محل وازگونی قرار دارد و این موضوع نگرانی پیرامون نفوذ مواد سوختی به داخل چاه ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این استان موفق به کسب رتبه برتر اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای سطح کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به برخی از نیازهای فناورانه گفت: حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی و نخبگانی و طرح‌های فناورانه و نوآورانه شرکتهای دانش بنیان که به مرتفع شدن چالش‌های موجود کمک کند، در اولویت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تومور بدخیم در یک کودک 11 ساله پیوند استخوان از یک جسد به کودک در بیمارستان امام حسین به صورت موفقیت آمیز انجام شد. در پی تومور بدخیم در یک کودک 11 ساله پیوند استخوان از یک جسد به کودک در بیمارستان امام حسین به صورت موفقیت آمیز انجام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جراحی خارج کردن تومور استخوان بدخیم از ران یک کودک 11 ساله و پیوند استخوان از جسد، برای حفظ اندام وی در بیمارستان امام...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: نیمه اول امسال 2 میلیون و 266 هزار و 475 مرسوله پستی وارده و صادره در استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد رشد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: درنیمه نخست امسال در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها و بهبود عملکرد سیستم‌های مخابراتی درسنندج، 28 پروژه با سرمایه گذاری 488میلیارد و 768 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه 18 مهر 1402) در جلسه بررسی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و دولت به کردستان و نگاهی به برخی پیشنهاد‌های سومین سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان، با تبریک عملیات محور مقاومت در فلسطین، گفت: امید است شاهد تحقق وعده امام خمینی (ره) درباره محو رژیم صهیونیستی باشیم. وی در ادامه با بیان اینکه رئیس...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته پایانی لیگ ووشو کردستان به میزبانی سنندج برگزار و دیواندره قهرمان این لیگ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: راه‌آهن کردستان پس از 18 سال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز (سه‌شنبه، 18 مهرماه) در جلسه بررسی مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و دولت به کردستان و نگاهی به برخی پیشنهاد‌های سومین سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان، با تبریک عملیات محور مقاومت در فلسطین، گفت: امید است شاهد تحقق وعده امام خمینی (ره) درباره محو رژیم صهیونیستی باشیم. وی در ادامه با بیان اینکه رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل جدید مستند مسابقه «خانه ما» که یک مستند در قالب مسابقه خانوادگی با موضوع سبک زندگی و خلاقیت در مدیریت هزینه هاست، از شبکه سه پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توانبخشی بهزیستی کردستان گفت: در نیمه نخست امسال در مجموع 31 میلیارد و 550 میلیون ریال انواع تجهیزات کمک توانبخشی در میان مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان تامین و توزیع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان سیستان‌وبلوچستان خبر داد اوضاع شهر زاهدان عادی و تصاویر تیراندازی قدیمی است. مردم به خوبی شرایط را مدیریت کردند و در فراخوان‌ها شرکت نکردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «خیراله خادمی» امروز (دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت بهره برداری از آزادراه شیراز - اصفهان افزود: پایان همین هفته با حضور رییس جمهوری طولانی‌ترین آزادراه کشور به ارزش روز 25 هزار میلیارد با سرمایه گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع و شهر جدید صدرا و 50 درصد سرمایه گذاری دولت به بهره برداری خواهد رسید وی گفت: افتتاح این آزادراه به افزایش 9 درصدی طول...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح توسعه محلات کم‌برخوردار کشور توسط سازمان بهزیستی و براساس ارزیابی‌های انجام شده، 6 محله در سه شهر استان مشمول این طرح شدند.