چهارشنبه 2 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان به روابط خوب بین کردستان با استان‌های سلیمانیه و حلبچه اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم روابط با اربیل نیز در زمینه‌های بازرگانی، تجارت و اقتصادی و حتی فرهنگی توسعه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جوانان دیروز، گنج‌های امروز، همان‌هایی که تمام نشاط و جوانی‌شان را رنج‌ها و سختی‌های روزگار با خود برده است و امروز ادعایی ندارند و فقط به کمی محبت، اندکی توجه و ذره‌ای مهربانی نیاز دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر باقری به سردار رادان در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - این بار مسئولان و کشاورزان در یکی از روستاهای کردستان به شکرانه تولید گردو گردهم آمدند تا وجود چنین نعمتی را در استان جشن گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: شناسنامه دار کردن باغات و ایجاد شناسه تولید یکی از عوامل موثر در رشد صادرات محصولات کشاورزی است که باید در همه استان ها اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با پیشبرد شبکه ریلی کشور در کریدور شمال به جنوب، ابرپروژه ریلی همدان - سنندج نیز به ارزش روز 15 هزار میلیارد تومان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد که افتتاح آن ترانزیت ریلی غرب کشور را متحول می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در نیمه نخست سال جاری 13 پروانه بهره برداری در حوزه معدن استان صادر شد و اینگونه تعداد پروانه های بهره برداری به 361 فقره رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده مرزبانی کردستان گفت: نیمه اول امسال، 2 هزار و 800 میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله سیگار و لوازم خانگی برقی در مرزهای استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد رشد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از جمعیت بیش از 216 هزار نفری سالمندان استان، 78 هزار و 651 نفر ساکن روستا و 137 هزار و 661 نفر در شهرها ساکن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضائیه در دانشگاه تبریز و در جمع دانشجویان با بیان اینکه تعامل پایدار برای ارتباط قوه قضاییه با دانشگاه وجود ندارد، گفت: دانشگاه‌ها به ما کمک کنند که چطور بستری فراهم کنیم که فرد مجرم اصلاح شود و به جامعه برگردد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: برای تقویت دیپلماسی تجاری و اقتصادی با اقلیم کردستان عراق تمام تلاش خود را بکار می گیریم و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: 40 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در این استان برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر ملت ما ضعیف بود، دشمنان برای مقابله با ما سرمایه گذاری سنگینی نمی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: امروزه یکی از مسائل ما مساله اقتصاد و معیشت است و می‌دانیم کلید این مشکل افزایش تولید است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: چهار میلیون و 500 هزار تن کالا در نیمه نخست امسال توسط ناوگان باری استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - کانالهای معاند تصاویری از کتک‌کاری یک کارگر افغانستانی در دهگلان منتشر و مدعی برخورد مردم با اتباع بیگانه شدند.