یک‌شنبه 8 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال تحصیلی 1402-1401 در مقاطع تحصیلی مختلف 929 هزار و 798 نفر از تحصیل بازماندند که بیش از 175 هزار نفر از این دانش آموزان در دوره ابتدایی تحصیل می‌کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، اطلاعاتی درباره وضعیت کنونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ارائه کرد. در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس این کمیسیون، موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک جامعه شناس درباره اثرات تحریم بر جوانان ایران گفت: اثرات تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی جوانان کمی متفاوت از دیگر اقشار جامعه است. در حقیقت می‌توان گفت جمعیت جوان بیشترین زیان را از تحریم‌ها دیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور از افزایش میانگین سن در اولین ازدواج زنان و مردان کشور به ترتیب به میزان 5.5 و 3.5 سال طی سالهای 1345 تا 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور میانگین سن در اولین ازدواج زنان و مردان کشور به ترتیب به میزان 5.5 و 3.5 سال تفزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور میانگین سن در اولین ازدواج زنان و مردان کشور به ترتیب به میزان 5.5 و 3.5 سال تفزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور میانگین سن در اولین ازدواج زنان و مردان کشور به ترتیب به میزان 5.5 و 3.5 سال تفزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

کودک‌همسری همچنان به‌عنوان یکی از مشکلات جامعه زنان مطرح است و آمار‌ها از افزایش آن در بسیاری نقاط ایران از جمله آذربایجان‌شرقی، کرمان، بوشهر، بلوچستان و هرمزگان حکایت دارد. «دکتر ندا سنبلی»، پژوهش‌گر حوزه تاریخ، طی چند سال اخیر مطالعاتی در زمینه زنان و کودک‌همسری در دوره‌های مختلف تاریخی با تمرکز بر دوره قاجار انجام داده و معتقد است تبارشناسی این پدیده، امکان مواجهه درست جامعه با آن...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: نرخ بالای بیکاری، افزایش سن ورود به اشتغال، افزایش سن ازدواج و مهاجرت جوانان نخبه به رقم تکلیف قانونی و نقش وزارت ورزش و جوانان مشخص نیست که این وزارتخانه چه تاثیری در این موضوعات داشته است، بنابراین برنامه شما چیست.

وب‌گاه فرارو

ایران جزو چند کشوری است پایین‌ترین دستمزد‌ها را پرداخت می‌کند، بنابراین تعریف اشتغال، بر اساس آن چه سازمان بین المللی کار می‌گوید، زیر سوال می‌رود، بنابراین نمی‌توانیم به راحتی به صرف این که شخصی 2 ساعت در هفته کار کرده و درامد حداقلی دارد، بگوییم شاغل است. در کنار این ها، ما افراد زیادی را داریم که شغل‌های آن‌ها ناقص محسوب می‌شود در حالی که اصلا شغلی ندارند. مسئله واقعی نبودن جمعیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبلغ وام ازداواج 1403 در بودجه سالانه تعیین می‌شود. رقمی که در مهم‌ترین سند مالی کشور به چشم می‌خورد، بعدا از سوی نمایندگان مجلس مورد تصویب قرار گرفت؛ 350 میلیون تومان برای زوج‌های زیر 25 سال.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مبلغ وام ازداواج 1403 در بودجه سالانه تعیین می‌شود. رقمی که در مهم‌ترین سند مالی کشور به چشم می‌خورد، بعدا از سوی نمایندگان مجلس مورد تصویب قرار گرفت؛ 350 میلیون تومان برای زوج‌های زیر 25 سال.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: مشاوران املاکی که دو پروانه تخصصی شامل پروانه کسب و پروانه تخصصی املاک را ندارند، به تصمیم دادستانی، مورد پلمب قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

در حالی سال‌هاست از مشاوران املاک به‌عنوان یکی از بازیگران بازار مسکن در حوزه قیمت‌ها نام برده می‌شود که نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک این ادعا را رد کرد.