یک‌شنبه 8 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: در گام اول انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگی ایجاد شد اما نیاز به دگردیسی داریم. اسم این دوره را فصل پروانگی گذاشتم، پیله باید شکافته شود و موجودی جدید خلق شود و آغاز آن از تحول در نظام آموزش و پرورش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: اینترنت جزو کالاهای اساسی است و از این موضع تدافعی باید بیرون آییم و باید حکمرانی اینترنت جهانی را بدست گیریم، زیرا دانش فنی و ابزار این حوزه را در اختیار داریم و می‌توانیم در 10 سال آینده حکمرانی اینترنت در جهان را داشته باشیم؛ در این زمینه سازوکارها باید اصلاح شود و به اینترنت سریع، سالم و آسان در دسترس نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به نامگذاری دولت خود با عنوان «دولت خانواده» اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع خانواده دارم و اسم دولت خود را دولت مردم و خانواده نام نهادم زیرا پدر و مادر خود را فدای سعادت فرزندان می کنند، فرزندان در این بستر خانواده رشد می کنند و آن را به جامعه تسریع می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پخش برنامه «میزگرد فرهنگی» با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان در شبکه دو سیما آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از داستان عشق بین جن و انسان تا داستانی عاشقانه که در اعماق فضا اتفاق می‌افتد؛ امسال باید منتظر عاشقانه‌های متفاوت و غیرمنتظره‌ای از صنعت سرگرمی کره باشیم!

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تفاهمنامه معاونت توسعه روستایی روستایی و مناطق محروم کشور با معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، وام اشتغال 200 میلیون‌تومانی به زوجین روستایی متولد دهه 60 با بهره بانکی چهار درصد امسال پرداخت می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برای پرداخت وام اشتغال 200 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به زوجین روستایی متولد دهه 60 تفاهم‌نامه امضا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برای پرداخت وام اشتغال 200 میلیون‌تومانی قرض الحسنه به زوجین روستایی متولد دهه 60 تفاهم‌نامه امضا کردند. معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برای پرداخت وام اشتغال 200 میلیون‌تومانی قرض الحسنه به زوجین روستایی متولد دهه 60 تفاهم‌نامه امضا کردند. به گزارش عرشه آنلاین،...

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از پرداخت وام قرض الحسنه ویژه ازدواج 50 میلیون تومانی به کارکنان شهرداری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، ضمن تبریک هفته ازدواج، تشکیل خانواده را امری مقدس و یکی از مهمترین عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: آیات و احادیث بی شماری در خصوص اهمیت ازدواج بیان شده چراکه ایجاد جامعه سالم جز با تشکیل خانواده سالم میسر نیست. وی رفع موانع، ایجاد...

وب‌گاه گسترش

مهدی متقی‌فر با اشاره به وام ازدواج 350 میلیون تومانی برای دختران زیر 23 و پسران زیر 25 سال، افزود: وضعیت پرداخت وام ازدواج در دولت سیزدهم 64 درصد افزایش پیدا کرد که این دستاوردی خوب و کمک کننده بوده و در بسیاری از شهرستان ها، جوانان با همین وام ها زندگی خود را شروع کرده اند.

وب‌گاه الف

مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وضعیت پرداخت وام ازدواج در دولت شهید رئیسی 64 درصد افزایش پیدا کرد، گفت: تا پایان سال 1402 مبلغ 157 هزار میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شده و 85 درصد متقاضیان وام خود را دریافت کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا ضمن تشریح فرآیند اهدای تخمک بر این نکته تاکید کرد که نخستین اصل اهدای تخمک، "حفظ محرمانگی دهنده و گیرنده" است! اما چرا؟!

وب‌گاه فرارو

با وجود برخی تشویق‌ها برای ازدواج آسان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: «آمار ازدواج در 5 استان کشور به وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) رسیده است».