شنبه 9 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، از «ستاد راهبری جمعیت» به عنوان یکی از اولین ستادهای راهبری در حوزه یاد کرد و گفت: این ستاد به صورت جهادی آغاز به فعالیت کرد. در عین حال به طور مداوم خود را ارزیابی کرده و ارتقا می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد. همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در حاشیه نشست ارائه گزارش و رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان منابع آن در بودجه لحاظ و در جداول نهایی سهم 40 درصدی برای اجرا در سال جاری تصویب...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اشاره به کاهش آمار ازدواج در سال 1402 به‌دلیل پیری جمعیت، از افزایش زایمان زنان 20 تا 24 سال در کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک بازیگر تلویزیون گفت: الان از دغدغه‌های زوج‌ها امرار معاش و معیشتشان است، هر زوجی نیاز به حداقل‌هایی برای خانه و مسکن و مادیات دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای مردم قابل پذیرش نیست وقتی چندین دهک تا پایان عمر امکان تهیه مسکن ندارند، بیش از شصت میلیون نفر یارانه بگیر هستند، مشکلات اقتصادی از جمله پاشنه آشیل‌های نظام است، سن ازدواج بالا رفته است ودهها مشکل وآسیب ذهن مردم را مشغول کرده است مشاور بالاترین فرد کشور مجلس عروسی خود را در هتل کذائی برگزار کند و ما را در پاسخگوئی به این مقولات ناگزیر به نوشتن این نصیحت نامه بکند. برای مردم قابل...

وب‌گاه خبر آنلاین

من به برادر عزیز شمخانی عرض میکنم فعالیت اقتصادی الزامات والتزامات خود را دارد چون خود را اولی از دیگران به نصیحت میدانم به ایشان و همردیفان ایشان درکشوری ولشکری توصیه می‌کنم تکلیف خود را از حیث فعالیت اقتصادی روشن کنید وافکارعمومی را با اصلاح امور اقناع کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و...

وب‌گاه فرارو

بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم 34.5 سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با 27.1 سال است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن نوشت: فیلم کوتاهی منتشر شده با عنوان «قانون: حجابت را رعایت کن. چشم» که نشان می‌دهد نیروهایی از پلیس در حال راه رفتن در شهر هستند و به محض اینکه برخی زنان آنان را می‌بینند، از روی ترس شال خود را روی سر می‌اندازند. برخی حتی این کار را هم نمی‌کنند و فقط هنگامی که پلیس تذکر می‌دهد، آن را روی سر خود می‌کشند. «چشم» یعنی همین.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته از آنجا که مردان متولدِ این دهه الزاماً با خانم‌های دهه شصتی ازدواج نمی‌کنند، اکثریت آن‌ها تا مرز 50 سالگی ازدواج خواهند کرد براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته...

وب‌گاه فرارو

براساس برآورد آمار‌های جمعیتی، در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار نفر از مردان و حدود 550 هزار نفر از زنان دهه شصتی مجردند که البته از آنجا که مردان متولدِ این دهه الزاماً با خانم‌های دهه شصتی ازدواج نمی‌کنند، اکثریت آن‌ها تا مرز 50 سالگی ازدواج خواهند کرد و در این میان دایره همسرگزینی برای خانم‌های دهه شصتی محدودتر است؛ اما در مجموع طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، هم‌اکنون غالب مخاطبان...

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور علیرضا مرندی، سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب در برنامه «برمودا» در شبکه نسیم، با واکنش‌هایی همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب: «فرصت ازدواج و آرام گرفتن در یک مجموعه خانواده یکی از فرصت‌های مهم زندگی است برای زن و مرد هر دو این یک آرامش و آسایش روحی و وسیله دلگرم شدن به تداوم فعالیت زندگی است»