شنبه 9 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه عصر ایران

باید تلاش کنیم سن ازدواج هم کاهش پیدا کند تا متوسط سن ازدواج به 23 سال برسد. برای این کار هم یک انگیزه کافی است که بدانیم این موضوع مطالبه ولایت است و انقلاب از این ناحیه در خطر جدی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تعداد طلاق‌ها در سال 1402 نسبت به سال 1401، 6000 مورد کاهش یافته است و بیشترین میزان کاهش طلاق در دو استان تهران و البرز بوده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: «هم‌اکنون 12 میلیون نفر در سن ازدواج هستند و سالانه 10 تا 12 درصد افرادی که در سن ازدواج هستند، ازدواج می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. سردار سلامی گفت: اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده کل سپاه گفت: فرزند کمتر زندگی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمیتوان از تشکیل خانواده، فرزندآوری و ضرورت خروج از بحران «جمعیت» در کشور سخن گفت، اما شرایط «ازدواج» را برای جوانان تسهیل نکرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: از جمله اقدامات خوبی که انجام شده این است که حق فرزند آوری و تاهل افزایش چشمگیری داشته است و به مدت پنج سال، هر سال درصدی بر این مبلغ افزوده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تدوین نقشه آمایش ازدواج و طلاق در سال 1402 خبر داد و گفت: این نقشه به همه استانداران، ائمه جمعه و وزارتخانه‌ها ارسال شده تا تکلیف خود را انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه در سال 1401 جزو کشورهای پیر بوده‌ایم و اگر این روند به پیش رود در سال 1420 سومین کشور پیر دنیا خواهیم بود، گفت: با پیر شدن جمعیت یکی از مولفه‌های امنیت ملی را از دست می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان از تهیه نقشه آمایش ازدواج و طلاق در کشور خبر داد و گفت: 12 میلیون نفر در کشور در سن ازدواج هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه، 19 خرداد) در دومین همایش روز ملی جمعیت در سپاه پاسداران که با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد، گفت: ما با خطر بسیار جدی تجرد گرایی مواجه هستیم، چون سن ازدواج و سن جوانان مجرد افزایش یافته است. وی با اشاره به تاثیر جمعیت در امنیت افزود: جمعیت جوان، سالم و پویا به عنوان یکی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! حضور و سکونت افغان‌ها به حدی است که نمی‌شود نادیده گرفت و گاهی جمعیت غالب است. حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور از اختصاص 500 تن قیر و 20 میلیارد تومان تسهیلات به شهرداری‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به موضوع شرط ازدواج در مرحله دریافت پروانه تاکسی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شرایط دریافت پروانه تاکسی، حداقل 23 سال سن، سطح تحصیلی حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی و یا گواهی نهضت سوادآموزی (برای افراد کم‌تر از 50 سال)، مدرک تحصیلی دیپلم برای فعالیت در خطوطی مانند راه آهن و یا فرودگاه، پایان خدمت و یا معافیت از سربازی، دارای گواهینامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دلایل کاهش جمعیت بالا رفتن سن ازدواج و عدم باروری در سن بالاست، امروزه امکانی فراهم شده که دختران مجرد هم می‌توانند سلولهای جنسی خود را دخیره کنند.