یک‌شنبه 8 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! حضور و سکونت افغان‌ها به حدی است که نمی‌شود نادیده گرفت و گاهی جمعیت غالب است. حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور از اختصاص 500 تن قیر و 20 میلیارد تومان تسهیلات به شهرداری‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به موضوع شرط ازدواج در مرحله دریافت پروانه تاکسی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شرایط دریافت پروانه تاکسی، حداقل 23 سال سن، سطح تحصیلی حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی و یا گواهی نهضت سوادآموزی (برای افراد کم‌تر از 50 سال)، مدرک تحصیلی دیپلم برای فعالیت در خطوطی مانند راه آهن و یا فرودگاه، پایان خدمت و یا معافیت از سربازی، دارای گواهینامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دلایل کاهش جمعیت بالا رفتن سن ازدواج و عدم باروری در سن بالاست، امروزه امکانی فراهم شده که دختران مجرد هم می‌توانند سلولهای جنسی خود را دخیره کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون و 750 هزار متولد دهه 60 که در آستانه میانسالی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تمدید زمان ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها در سال 1403 خبر داد و توضیحاتی برای دریافت این وام ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تمدید زمان ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها در سال 1403 خبر داد و توضیحاتی برای دریافت این وام ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک جمعیت‌شناس گفت بررسی آمارهای جمعیتی در سال 1365 نیز نشان می‌دهد که در سال 1365، 26 درصد جمعیت کشور 15 تا 30 سال سن داشته‌اند. این رقم در سال 1375 به 28 درصد، در سال 1385 به 35 درصد و در سال 1395 به 25 درصد رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک جمعیت‌شناس اعلام کرد که آمارهای سازمان ثبت احوال نشان‌دهنده کاهش تعداد ولادت‌هاست.

وب‌گاه فرارو

«به هر کس می‌گوییم برو ازدواج کن، می‌گوید وضعیت اقتصادی چه می‌شود؟ اما معجزه قرآن است که هر کس ازدواج می‌کند وضعیت بعد از ازدواجش بدتر از قبل از ازدواج نمی‌شود.» این بخشی از اظهارنظر ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور است که روز گذشته در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت عنوان شد. او معتقد است که در این زمینه نیازمند باز کردن گره‌های ذهنی جامعه هستیم: «منظورم این نیست که در زمان حاضر نیز...

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند رشد جمعیت و ازدواج طی سال‌های اخیر به شدت نزولی بوده است؛ با وجود این کارشناسان می‌گویند که مردم دوست دارند که بیش از دو فرزند داشته باشند اما باید راهکارهای تشویقی مناسبی برای رشد جمعیت اتخاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه یاسوج گفت: پیری جمعیت تهدیدی امنیتی مدنظر دشمن است که منجر به تضعیف اقتدار، بحران هویت و نابودی نسل ایرانی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام‌جمعه سمنان با انتقاد از مصوبه جنجالی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه از ایام هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تعطیل بودن روز شنبه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام‌جمعه سمنان با انتقاد از مصوبه جنجالی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه از ایام هفته گفت: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تعطیل بودن روز شنبه ندارد.

وب‌گاه الف

عصر ایران به اظهارات نماینده زن قزوین درباره فرزندآوری توسط خانواده ها واکنش نشان داد.