یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه فرارو

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آمار مربوط به کودک همسری در کشور، توضیح داد: در حال انجام تحقیقات در برخی از مناطق محروم که با این موضوع درگیراند، هستیم. برای ازدواج دختران زیر 13 سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر 13 سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور زنان رئیسی گفت: من اگر بخواهم ازدواج زیر 18سال را محکوم کنم باید خودم را محکوم کنم، چون زیر 18سال ازدواج کرده‌ام.

وب‌گاه عصر ایران

انسیه خزعلی: برای ازدواج دختران زیر 13 سال برگه رشد و مجوز لازم است و در مورد ازدواج دختران زیر 13 سال باید مراحل بازبینی شود که آیا برگه رشد داشته‌اند یا خیر. این امر اختصاص به ایران ندارد و حتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده نیز سن ازدواج متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده، بیش از انتظاری بود که در آغاز به کار دولت داشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: سیاست زدگی، نگاه‌های سیاسی و تشریفاتی بودن در این معاونت یکی از آسیب‌هایی بود که معاونت با آن دست به گریبان بوده است، معاونت قدرت اعمال نظرات را نداشت که در یک سال گذشته سعی کردیم که این آسیب کم شود. وی با بیان اینکه محور‌های اصلی در حوزه‌های عملکرد‌ها را داشتیم، افزود: تدوین لایحه و اصلاح...

وب‌گاه گسترش

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری فشار فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه طی بازی اخیر استقلال و مس کرمان را تاثیرگذار ندانست و گفت که این حضور تصمیم وزارت ورزش بوده است.

خبرگزاری دانا

نجفی زاده با بیان اینکه ازدواج در سن بالا در جامعه شیوع پیدا کرده است، گفت: شیوع این مسئله متاثر از عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از وزارت ورزش و جوانان، وحید یامین پور روز شنبه در گردهمایی مدیران ورزش و جوانان کشور که از امروز در هتل المپیک تهران آغاز شد، با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در چند ماه گذشته از جمله برنامه‌های هفته جوان، هفته جمعیت و سلسله برنامه‌های ایران جوان بمان، جشن‌های وصال و برنامه‌های هفته ازدواج و جشن‌های ولایت اظهار داشت: هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در سند تحول دولت و در شورای عالی جوانان و در عرف سیاسی کشور، مهمترین مأموریت حوزه جوانان موضوع سامان ازدواج، تسهیل و پایین آوردن سن ازدواج و پیشگیری از طلاق است.

وب‌گاه فرارو

زمانی که خانم حاتمی و همسرش برای اولین بار به روستای «گیت» آمده بودند، متوجه شدند، اهالی روستا به خاطر جوانی و کم تجربه بودنشان خیلی به آن‌ها اعتماد ندارند و برای حل مشکلات و پرسیدن سوال به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که با یک کار ساده اعتماد آن‌ها را جلب کنند.

خبرگزاری دانا

زهره میرکاظمی گفت: سن ازدواج در شهرهای بزرگ از جمله کرج بسیار بالا رفته است و بیشتر دختران جوان زندگی تجردی را در پیش گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمارهای سازمان ملل نشان می‌دهد: در سال 2050، افراد مسن 35 درصد از جمعیت اروپا، 28 درصد آمریکای شمالی، 25 درصد آمریکای لاتین و حوزه کارائیب، 24 درصد آسیا، 23 درصد اقیانوسیه و نیز 9 درصد آفریقا را تشکیل دهند؛ روندی که در ایران نیز ایجاد شده و نیازمند تدبیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سگ حیوانی دست‌آموزِ انسان است، و نباید در هیچ‌جا بی نظارت و حمایت انسان حضور داشته باشد. این نظارت و حمایت هم به نفع خود سگ است و هم ضامن حقوق انسان‌های دیگر و حیات وحش.