یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانا

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.

وب‌گاه الف

مجمع تشخیص مصلحت نظام بند مربوط به «تقویت و تثبیت سهم رسانه ملی از منابع بودجه عمومی دولت و تامین نیازمندی‌های مالی، فنی و پشتیبانی آن و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود» را به اتفاق آرا تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بررسی برنامه هفتم مشوق‌هایی برای ازدواج آسان و فرزند آوری تصویب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع تشخیص مصلحت نظام بند مربوط به تقویت و تثبیت سهم رسانه ملی از منابع بودجه عمومی را به اتفاق آرا تصویب کرد.

خبرگزاری مهر

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع تشخیص مصلحت نظام بند مربوط به «تقویت و تثبیت سهم رسانه ملی از منابع بودجه عمومی دولت و تامین نیازمندی‌های مالی، فنی و پشتیبانی آن و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود» را به اتفاق آرا تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح حمایت از ازدواج دهه شصتی‌ها سال گذشته با محوریت روستاها انجام شد و امسال، هم در روستاها و هم در شهرها انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دهه شصتی‌ها به دلیل اینکه اگر از سن ازدواج آنها بگذرد ممکن است به تجرد قطعی آنان منجر شود لازم است که به صورت ویژه از آنان حمایت کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دهه شصتی‌ها به دلیل اینکه اگر از یک سنی ازدواج آنها بگذرد ممکن است به تجرد قطعی آنان منجر شود لازم است که به صورت ویژه از آنان حمایت کنیم.

خبرگزاری دانا

در جامعه ایران، علاوه بر تحصیلات عالیه و یا استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی پیشرفته که به افزایش سن ازدواج جهت داد همچنین مسائلی دیگر از جمله تعیین مهریه های بالا و تجمل گرایی نیز این جهت دهی را هدایت کردند.

خبرگزاری دانا

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی خطاب به نمایندگان ادوار این دو شهرستان در مجلس توصیه‌ها و کنایه‌هایی مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

مطابق قانون بودجه 1401 بانک‌ها باید از منابع قرضه الحسنه خود نسبت به پرداخت وام ازدواج اقدام کنند اما طبق اطلاعات منتشرشده کمتر از 20 درصد منابع قرض‌الحسنه به وام ازدواج اختصاص داده شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دولت در این یک سال تلاش کردند و موفقیت‌های خوبی را در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی رقم زدند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بحث مدیریت بیماری کروناست.

خبرگزاری دانا

بیکاری و فقر که نتیجه وضعیت نامناسب اقتصادی و تولیدی است؛ عدالت آموزشی، مهارت آموزی و دست یابی به فرصت‌های مناسب اشتغال را از اقشار آسیب پذیر جامعه گرفته که این وضعیت نابرابر، بروز انواع مختلفی از آسیب های اجتماعی را در سطح کشور رقم زده است.