یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه عرشه آنلاین

شلیر 36 ساله در یک خانواده روستایی و تحت پوشش کمیته امداد بزرگ شده است و 6 خواهر و برادر دارد. پدرش را در کودکی از دست داده است؛ بنابراین هیچ‌گاه نتوانسته به مدرسه برود.

وب‌گاه فرارو

شلیر و داستان خودکشی او ابعاد پیچیده‌ای دارد؛ زنی که در نبود دوراندیشی‌های اجتماعی در معرض تعرض قرار گرفته و در واقع قربانی نگاه مردسالارانه شده است و حالا انسیه خزعلی به عنوان معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به جای بررسی ریشه‌ای موضوع و تلاش برای حذف عواملی که به رفتار‌های خشونت‌آمیز علیه زنان دامن می‌زند، در توییتی تنها درباره شرافت و پاکدامنی حرف می‌زند و هیچ اشاره‌ای به وحشت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اشتغال زنان باعث می‌شود آنان برای رسیدن به موقعیت‌هایی که از آن‌ها به عنوان موفقیت یاد می‌شود توانمندتر شوند اما برخی پژوهش‌ها می‌گوید اشتغال زنان با ایجاد استقلال مالی بیشتر برای آن‌ها، اشتیاق به ازدواج را کمتر کرده و زمینه بیشتری برای طلاق فراهم می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق گزارش صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایالات متحده آمریکا هیچ قانون فدرالی در مورد ازدواج کودکان وجود ندارد. هر ایالت قوانین و الزامات خود را تعیین می‌کند. بر اساس داده‌های جمع آوری شده از 41 ایالت، بیش از 200,000 خردسال بین سال‌های 2000 تا 2015 در ایالات متحده ازدواج کرده اند؛ بنابراین در هریک از ایالت‌های آمریکا قوانین خاص خود را...

وب‌گاه عصر ایران

پس از ثبت‌نام در سامانه تسهیلات وام قرض‌الحسنه ازدواج یک کد رهگیری 10 رقمی از سامانه دریافت می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادانلاین نوشت: اگر شما هم به تازگی ازدواج کرده‌اید و متقاضی وام ازدواج هستید این مطلب را از دست ندهید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یکسالگی دولت سیزدهم، ساخت یک میلیون و 385 هزار واحد نهضت ملی مسکن شروع شده و در مراحل اجرای فنداسیون، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد و در عین حال زمین برای ساخت 2 میلیون و 700 هزار واحد نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اسناد تاریخی جلوه‌های بسیاری از ستم سلسله پهلوی به لرستانی‌ها و به ویژه عشایرهای این منطقه به تصویر کشیده شده، نقل‌های زیادی از ظلم رضاخان و گماشته‌های وی همچون سپهبد امیراحمدی توسط نویسنده‌های داخلی و خارجی به ثبت رسیده که هر کدام نشان از قساوت قلب و ناعدالتی حاکمان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زنان و دختران با عمل فریزکردن تخمک و با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 30 میلیون تومان بارداری‌شان را به سال‌های بعد موکول می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه افزایش سن مادر می‌تواند مشکلات زیادی را برای او در دوران بارداری ایجاد کند، بنابراین به عمل فریز کردن تخمک روی می آورند که دختران مجرد و زوج‌ها باید چیزی حدود 25 میلیون تومان برای آن هزینه کنند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در توئیتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که قانون خدمت وظیفه عمومی را بازنگری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

فرح دیبا در بخش پایانی خیال‌پردازی خود با این روزنامه ایتالیایی، متوهمانه به مسئله جانشینی نور، نوه ارشد خود اشاره کرده و می‌گوید: «اگر سلطنت در ایران باشد، نور جانشین پدرش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته روزنامه ایتالیایی «لارپوبلیکا» به انتشار مصاحبه‌ای از فرح دیبا مبادرت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اصولگرا نوشت: همسر سوم شاه در پاسخ به این سؤال که چه پروژه‌ای بیشتر از همه شما را به وجد آورد، به جشن هنر شیراز اشاره می‌برد: «مسلماً جشنواره شیراز که هنرمندان بزرگ و متنوع‌ترین جلوه‌های هنری سنتی و پیشرو را از سراسر جهان گرد می‌آورد، من به عنوان شهروند کشوری با تمدن بزرگ، همیشه به هنر و فرهنگ علاقه زیادی داشته‌ام...». واقعیت، اما این است که این جشن در طول حیات 11 ساله‌اش، هویت...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: در روزهای گذشته روزنامه ایتالیایی «لارپوبلیکا» به انتشار مصاحبه‌ای از فرح دیبا مبادرت کرد.