دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان، ازدواج، تشکیل خانواده، کاهش طلاق و جوانی جمعیت، مسائل اصلی کشور است.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور رئیس جمهوری به نظام بانکی در راستای تسهیل پرداخت وام و اعتبار سنجی بانک‌ها به جای وثیقه و ضامن برای پرداخت تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، گفت: عملکرد بانکها در اجرای این دستور رئیس جمهور در خصوص اعطای تسهیلات به جوانان را رصد و گزارش خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از نگهداری و سرپرستی از 200کودک و نوجوان زیر 18سال در خانه‌های بهزیستی سمنان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری پژوهشگاه رویان گفت: قرار گرفتن خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه اتفاق خوبی است اگر سازمان‌های طرف قرارداد به تعهداتشان عمل کنند، مراکز درمانی به کارشان استمرار داده و انگیزه زوجین برای درمان ناباروری و فرزندآوری افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش سن ازدواج جوانان در کشور طی این سال‌ها، بیانگر این واقعیت مهم و اساسی است که سیاست های اجرا شده در این بخش نادرست بود و نتوانستیم در این بخش به موفقیت دست یابیم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت که پس از گذشت هشت سال، نرخ ازدواج جوانان در کشور مثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رییس اداره ثبت و احوال مراغه از افزایش آمار ازدواج و وفات و نیز کاهش آمار طلاق و ولادت در این شهرستان در 9 ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ادامه ساخت فیلم های سینمایی کمدی چند قسمتی، «فی‌المدت المعلوم 2؛ درمدت معلوم2» بهمن‌ماه کلید می‌خورد.

خبرگزاری دانا

فیلم سینمایی «فی‌المدت المعلوم 2» به‌عنوان یک فیلم کمدی، اجتماعی به کارگردانی رویا شریف بهمن ماه جلوی دوربین می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

ایران کشوری پهناور با فرهنگی متنوع و غنی است که همین ویژگی‌ها شناخت آن را هم برای مردم ایران و دیگر کشورها جذاب‌تر می‌کند. آنچه در نظر بسیاری میراث فرهنگی ایران را تشکیل می‌دهد، آثار به جا مانده از گذشتگان ماست که بخش مادی میراث فرهنگی را تشکیل می‌دهد و میراث فرهنگی ناملموس، آداب و رسوم، مراسم، مهارت ها، دانش محلی، گویش، اشعار و... است که بخش میراث معنوی را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «فی‌المدت المعلوم 2» با کارگردان و بازیگران جدید در بهمن‌ماه کلید می‌خورد.

خبرگزاری میزان

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مساله رشد جمعیت امروزه نه فقط یک مساله اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی، بلکه یک مسئله ملی است.

خبرگزاری دانا

فاطمه جعفری گفت: استان البرز در زمینه برنامه‌های فرهنگی حوزه ازدواج بسیار ضعف دارد و باید برنامه‌های قوی و بروز طراحی و در مکان‌های مختلف استان اجرایی شود.

خبرگزاری دانا

تجرد گرایی در ایران به دلیل تکرر روابط است؛ اگر ازدواج را فقط به خاطر رفع نیاز جنسی بخواهیم چون راه های رفع این نیاز روز به روز متنوع تر و بیشتر می شود پس ازدواج از معنا می افتد و تشکیل خانواده بی اهمیت می شود؛ باید برای خانواده معنا بخشی و منزلت بخشی بیشتری داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

پیرتر شدن ترکیب جمعیتی در حالی است که در یک دهه اخیر ورودی جمعیت جوان و فرزندآوری نیز روبه کاهش است و بررسی کلی نرخ رشد جمعیت در چهار دهه اخیر نشان دهنده کاهش 50 درصدی میزان ولادت است.