یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

بسی و چهار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون درباره خرید سربازی انتقاد کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در توئیتی ضمن تاکید بر مانع‌زدایی از سر راه جوانان با هشتک سربازی گفت: «حالا که در تامین برخی حداقل‌ها مشکل داریم، لااقل از سر راه جوانان "مانع زدایی" کنیم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه رکود و وضعیت ناپایدار امروز بورس، میراث دولت قبل است، گفت: مردم می‌دانند ناکارآمدی، بی مدیریتی و خرابی‌های هشت ساله دولت قبل یک‌شبه درست نمی‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی موافقت کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با طرح خرید خدمت سربازی شاهد بروز انتقاداتی در بین کنشگران اجتماعی و سیاسی و در سطح فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به این طرح بودیم. به موجب این طرح خرید سربازی با رعایت اصل 110 قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از 5 سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر...

خبرگزاری ایسنا

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به موافقت کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با خرید سربازی برای سربازان غایب واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا لاور روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد همانطور که آمارها نشان می دهد میانگین سن اولین تجربه مادری در بازه زمانی 16 تا 20 سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و این افزایش عملا هم خودش به عنوان یک تهدید محسوب می شود و هم می تواند محصول یک سری از اتفاقات باشد. وی تصریح کرد: لازم می دانم این نکته را بگویم میانگین سن ازدواج خانم ها...

وب‌گاه عصر ایران

فرقی ندارد چه فالی می‌گیرند؛ فال تاروت، ورق، قهوه، آب، تیله، نخود، چای و یا هر اسم دیگری... مهم این است که با هر نیتی و بدون هیچ دردسری می‌توانی در خانه بنشینی و با گوشی تلفن همراهت از گذشته و حال بشنوی و از آینده با خبر شوی...

خبرگزاری مهر

صاحب نظران حوزه جمعیت همواره به بالا رفتن سن ازدواج جوانان هشدار می دهند چون میانگین سنی مادری زنان ایرانی به 29 سال افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

بهزاد خلیلی پژوهشگر حوزه جمعیت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: مادر یک واژه مهم و تعبیر مقدس در ادبیات ما ایرانیان است و نه فقط در فرهنگ پیوند خورده ما با اسلام، مادر پیش از آن‌هم از جایگاه والایی برخوردار بوده است. وی تصریح کرد: درصد بسیار بالایی از خانم‌ها دوست دارند که مادر بودن را تجربه کنند و حس خوبی به این مسئله دارند و برآمده از فطرت پاک ایرانیان...

خبرگزاری دانا

مریم اسدی گفت: مشاورین باید طلاق توافقی را اصلاح و ابتدا مشکلات زوجین را ریشه‌یابی کنند و سپس نسبت به این نوع طلاق اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: ایران تا سال 1430 طبق مطالعات انجام شده با پدیده زنانه شدن سالمندی مواجه خوهد شد.