یک‌شنبه 15 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

بانک ها در سال 1400 نسبت به پرداخت بیش از 80 هزار میلیارد تومان به 924 هزارمتقاضی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط و جزئیات چگونگی بهره‌مندی متقاضیان وام ازدواج طی بخشنامه‌ای ازسوی بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرایط و جزئیات چگونگی بهره‌مندی متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج باتوجه به ابلاغ بخشنامه یاد شده به شبکه بانکی، به منظور آگاهی و اطلاع دقیق و بیشتر هموطنان انتشار یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس قانون بودجه امسال وام ازدواج زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از سال 1397 بوده 120 میلیون تومان و برای زوج‌های کمتر از 25 و زوجه کمتر از 23 سال 150 میلیون تومان است و این وام حداکثر با سفته و یا یک ضامن معتبر پرداخت می‌شود.

خبرگزاری میزان

شرایط و جزئیات چگونگی بهره‌مندی متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج باتوجه به ابلاغ بخشنامه یاد شده به شبکه بانکی، به منظور آگاهی و اطلاع دقیق و بیشتر هموطنان انتشار یافت.

خبرگزاری مهر

شرایط و جزئیات چگونگی بهره‌مندی متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با توجه به شبکه بانکی، به منظور آگاهی و اطلاع دقیق و بیشتر هموطنان انتشار یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: فراتر از مبادرت به آمیزش حتی اگر فردی به قصد لذت جویی به چهره مکشوفه یک زن نگاه کند و یا به صوت و لحن زنانه او گوش فرا دهد، عمل او مشمول تجاوز است

خبرگزاری مهر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مجلس و دولت باید بحث تولید را جدی گرفته، موانع را بردارند و کار را برای تولیدکنندگان آسان کنند. قوه قضائیه نیز باید با قاچاق برخورد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد جواد کریمی قدوسی یکی از نمایندگانی است که سر و صدای زیادی دارد و همیشه بخشی از حواشی خانه ملت روی انگشت او می‌چرخد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: سال 1400 تفاوتی با سال‌های دیگر نداشت و برخی نمایندگان سوژه داغی برای رسانه‌ها و فضای مجازی شدند؛ نمایندگانی که گاهی حرف‌هایشان صدر اخبار می‌نشست و گاهی رفتار و کردارشان شکار دوربین‌های خبرساز می‌شد که مروری بر آنها شاید خالی از لطف نباشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول کارگروه جمعیت مرکز ارزیابی اجرای سیاست‌های کلی نظام بابیان اینکه سه دهه آینده از هر سه ایرانی یک نفرشان سالمند است، گفت: پایین‌ترین نرخ باروری منطقه غرب آسیا و جهان اسلام متعلق به ایران است.

وب‌گاه الف

مسئول کارگروه جمعیت مرکز ارزیابی اجرای سیاست‌های کلی نظام با بیان اینکه سه دهه آینده از هر سه ایرانی یک نفرشان سالمند خواهند بود؛ گفت: پایین‌ترین نرخ باروری منطقه غرب آسیا و جهان اسلام امروز متعلق به ایران است.

خبرگزاری ایسنا

دانشیار گروه جمعیت شناسی دانشگاه تهران و معاون (سابق) پژوهشی موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور در سلسله یادداشت های تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، درباره سه اقدام اساسی برای جلوگیری از پیری جمعیت در کشور طی انتشار یادداشتی توضیحاتی ارائه کرده است.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن راه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم را در پیش گرفت که آخرین مرحله از فعالیتهای دشمن که سخت‌تر از دیگر جنگها نیز هست، جنگ ادراکی و شناختی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان می‌گویندک طلاق به علت آسیب‌هایی که به کودکان و زنان وارد می‌کند، می‌تواند باعث بروز نوعی بی‌نظمی در جامعه شود، این در حالی است که اکثر تحقیقات انجام شده در این زمینه عوامل مؤثر بر طلاق را مورد توجه قرار داده‌اند تا آسیب‌ها و پیامدهای آن.