دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیا در کشورهای مختلف قوانین عجیب و غریب بسیاری وجود دارد که با شنیدن آن ها ممکن است خنده تان بگیرد مثل ممنوعیت حمل بستنی در جیب در کشور کنتاکی.

خبرگزاری دانا

دانشیار مدیریت راهبردی دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: نبودن تعریف و تفکیک دقیق میان فضای مجازی و خانواده، آسیب‌های جدی بر پیکر خانواده زده است

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تالارها و سالن‌های پذیرایی بسیاری از زوج‌ها فرصتی را یافتند تا فارغ از تشریفات مرسوم و دست و پاگیر با برپایی مراسم ساده ازدواج، زندگی مشترک خود را آغاز کنند و در این دوران بخت خیلی‌ها باز شد.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیأت علمی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی ضمن تأکید بر این نکته که سرطان پستان، همچنان شایع‌ترین سرطان در بین زنان است، گفت: درصدی از موارد سرطان پستان در مردان رخ می‌دهد که این موضوع، ضرورت آگاهی و اطلاع‌رسانی درخصوص این سرطان در هر دو جنس زنان و مردان را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور زادوولد کم شده است که طبیعتا ترکیب جمعیتی را به هم می‌زند. بنابراین، خود زاد و ولد، تاثیر مثبت یا منفی بر رقم سالمندان و نسبت آنها در جمعیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت می‌گوید کاهش موالید همچنان ادامه دارد و کشور بیش از هشت میلیون و 400 هزار سالمند دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: اگر وزارت بهداشت و شهرداری تهران کمک کنند، نسبت به راه اندازی خوابگاه برای دانشجویان متاهل اقدام می کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یک فعال حوزه جمعیت گفت: ما 20 سال دیگر با 25 میلیون سالمند مواجه می‌شویم و باید 25 میلیون عینک و عصا داشته باشیم! 13 میلیون مجرد در کشور داریم که 8 میلیون مرد و 5 میلیون زن هستند. فوکویاما می‌گوید: سالمندی از جنگ‌های بیولوژیکی خطرناک‌تر است!

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاد دانشگاهی، پویش ناباروری و فرهنگ عمومی را در آبان‌ماه 1400 برگزار می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

تصور پیری جامعه ایران (از هر 3 نفر یک نفر بالای 60 سال) بسیار تلخ تر از کروناست. از تجربه های جهانی استفاده کنید و اجازه ندهید دوباره کشور، به یک باره در یک پاندمی مرگ گرفتار شود. فردا خیلی زود فرا می رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با این مطلب از بخش فرهنگ و هنر همراه باشید تا شما را با بازیگران زن مجرد سینما که اهل ازدواج نیستند بیشتر آشنا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای خانواده و جامعه هستند؛ از این رو لازم است نگاه ویژه‌ای به سلامت این قشر داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده قرارگاه جهانی فدک گفت: موضوع جمعیت اکنون پس از ابلاغ مقام معظم رهبری آن به کارگروه اجرایی سیاست‌های جمعیتی مصوب 18/01/1393 در خصوص پویایی و بالندگی و همچنین جوانی جمعیت کشور و بنابراین توصیه من به گروه‌های سازندگی و جهادی این است که روی این موضوع تمرکز کنند.