دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی ریس از جامعه یهودی ارتدوکس بروکلین، خود از قربانیان یک ازدواج اجباری در سن 19 سالگی است. مردی که 20 سال او را مورد آزار جنسی و ضرب و شتم قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

مجردها می‌توانند ثبت نام کنند اما از الان مجردها وارد سامانه شوند و ثبت نام کنند اما زمان تحویل باید ازدواج کرده باشند. در کشور ما آقایان مسئول تأمین خانه هستند.

خبرگزاری دانا

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد 18 سال به بالا در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد 18 سال به بالا در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس پژوهشکده زن و خانواده با بیان این که توانمندسازی خانواده ها موجب تحکیم و بقای جامعه می‌شود، گفت: سیاست‌های چهل‌ساله، بیشتر برچسب خانواده داشتند و تلاش این سیاست‌ها، حمایت اقتصادی، بهداشتی از خانواده و محدودسازی مناسبات خانوادگی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: با هدف ازدواج مجردها و حل مشکل پیری جمعیت، اکنون پنج گروه از افراد، فارغ از اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند

خبرگزاری مهر

«طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» بالاخره تصویب شد؛ طرحی که با حمایت از خانواده جهت فرزندآوری در راستای اهداف گام دوم انقلاب و نجات کشور از بحران جمعیت قدم خواهد برداشت.

خبرگزاری مهر

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی مسکن با ثبت نام آقایان مجرد 18 ساله به بالا در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: با هدف ازدواج مجردها و حل مشکل پیری جمعیت، اکنون پنج گروه از افراد، فارغ از اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود 50 روز از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهور می‌گذرد و به گفته رستم قاسمی احداث 700 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.

خبرگزاری میزان

حدود 50 روز از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهور می‌گذرد و به گفته رستم قاسمی احداث 700 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغاز شده و اراضی 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در کشور مهیا شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، از اختصاص اعتبارات و کمک‌هایی برای تکمیل، بازسازی و تجهیز (تهیه تبلت برای بازماندگان از تحصیل) مدارس دخترانه استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری مهر

طی دهه های گذشته «خانواده ایرانی» دچار تحولات متعددی شده و این تغییرات، نگرانی و آسیب هایی را برای این نهاد ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر

یک متخصص بیولوژی تولید مثل گفت: یکی از علل ناباروری زوجین در کشور افزایش سن ازدواج است همچنین هزینه های گزاف درمان ناباروری سبب صرف نظر خانواده ها از فرزندآوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش تجرد قطعی و کاهش آمار ازدواج، زنگ خطر بحران پیری جمعیت و تنهایی پنج میلیون نفر را به صدا درآورده، وضعیتی که به باور یک آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی، اجرای همزمان مشوق‌های اقتصادی برای تشویق جوانان به ازدواج و نیز آموزش تعهد و مسوولیت پذیری می‌تواند قفل این مشکل را بگشاید.