شنبه 21 مهر 1403

سوارز اعلام کرد؛ بازگشت به باشگاه قدیمی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سوارز اعلام کرد؛ بازگشت به باشگاه قدیمی

لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسا و اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که با انتقالی آزاد به باشگاه دوران نوجوانی‌اش، ناسیونال اروگوئه، خواهد پیوست.

به گزاارش "ورزش سه"، سوارز که در پایان فصل گذشته از اتلتیکو مادرید جدا شده بود، سرانجام بعد از شایعات بسیار، تصمیم گرفت به کشورش برگردد و به این ترتیب، دوران پرافتخار حضورش در فوتبال اروپا به پایان رسید. او که در سال 2005 با پیراهن ناسیونال نامی برای خود دست و پا کرد، در فوتبال اروپا برای باشگاه های خرونینگن، آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید بازی کرد و به افتخاارات زیادی دست یافت. او که بعد از جدایی از اتلتیکو بدون باشگاه مانده بود، با انتشار ویدیویی در توئیتر، از بازگشتش به ناسیونال خبر داد.

او گفت:" سلام به همه، اول از همه می خواهم از همه شما به خاطر علاقه و محبتی که از شما دریافت کردیم، هم من و هم خانواده‌ام، تشکر کنم. همه ویدیوها و پیام هایی که دریافت کردیم، بسیار هیجان انگیز بود و در این شرایط ما را دلگرم کرد. رد کردن امکان بازی کردن دوباره برای ناسیونال غیرممکن بود. ما با باشگاه به یک پیش توافق رسیدیم و در چند ساعت آینده جزئیات نهایی خواهد شد و امیدواریم که به توافقی که همه می خواهیم، برسیم. امیدوارم از این مرحله جدید لذت ببرم و در چند روز آینده شما را ببینم. همه شما را در آغوش می گیرم و به خاطر عشقی که به ما می دهید، تشکر می کنم. به امید دیدار."

سوارز اعلام کرد؛ بازگشت به باشگاه قدیمی 2