یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر امروز شنبه 25 فروردین با برگزاری روز سوم این هفته که در آن 73 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی با یکدیگر به رقابت پرداختند، پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته اول کورس بهاره سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد. سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه رم، تصویر جالبی از دخترش، نوا روی یک اسب منتشر کرد. نوا آزمون، دختر مهاجم تیم ملی مهرماه 1402 به دنیا آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، 11 ماه بعد از حادثه تلخی که برایش رخ داد مجوز بازگشت به میادین فوتبال را دریافت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فروغ عباسی بعد از سه سال با بازگشت به پیست بین المللی توچال تهران مقام قهرمانی اسلالوم یا همان مارپیچ کوچک زنان را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از نام نویسی مالکان 238 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» برای رقابت در هفته نخست مسابقات کورس بهاره این شهرستان خبر داد و گفت: هفته اول این رویداد ورزشی پنجشنه و جمعه هفته جاری و روز شنبه هفته آینده با حضور علاقمندان در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استقبال مهمانان نوروزی از شترسواری در هوای بهاری شوش

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری با تاکید بر اینکه جامعه سوارکاری در کنار مردم بوده و خواهد بود گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار آحاد مردم و ملت ایران حضور داشتیم تا انزجار خود را از رفتارهای غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهیم.

وب‌گاه فرارو

تجزیه و تحلیل باستان‌شناسی یک گورستان حیوانات قرون وسطایی نشان داد اسب‌ها از جایگاه ابرستاره‌های امروزی برخوردار بودند.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار امروز رئیس فدراسیون چوگان با همتایش در فدراسیون سوارکاری بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات در جهت توسعه رشته‌های زیرمجموعه دو فدراسیون تأکید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح امروز اصغر ناظری، با حضور در محل فدراسیون با محمد کاظمیان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک با یکدیگر گفت وگو کردند

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روز 9 فروردین فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده و فقط در میان آنها می‌توان به یک آشنای قدیمی اشاره کرد که مخاطب را با خودش به دل یک عملیات عجیب و پیچیده جنگی می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت» و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

شاید یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا مطلع شدن از اخبار کشور ترکمنستان باشد. چیزی شبیه آنچه درباره کره شمالی وجود دارد!

وب‌گاه فرارو

در تاریخ بازی‌های المپیک، ورزشکارانی بوده‌اند که تلاش کردند با تقلب به سکوی المپیک برسند؛ یکی از این افراد، ورزشکار اهل شوروی است که می‌خواست با به کاربردن یک حقه به مدال برسد، اما توسط بریتانیایی‌ها رسوا شد.