یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از آغاز فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس بهاره این شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این رخداد ورزشی از 23 فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از مدت ها بار دیگر نوبت به یک فیلم سینمایی ورزشی رسیده؛ فیلم «پرویز خان» ساخته علی ثقفی که برشی است از زندگی زنده یاد پرویز دهداری، مرد اخلاق فوتبال ایران. خوشبختانه این فیلم در چهل و دومین جشنواره فجر توانست جوایز یادی کسب کند.

وب‌گاه عصر ایران

انتشار ویدئویی از سوارکاری نیکای سریال پایتخت با یک اسب مشکی توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جان کوتس، نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک شمار تقریبی ورزشکاران روسیه در المپیک را اعلام کرد که بسیار کم تعداد خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شِن رُز سوار کار باتجربه استرالیایی و دارنده 3 مدال المپیک به دلیل سقوط از اسب در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم معارفه «محمد کاظمیان» رئیس جدید فدراسیون سوارکاری با حضور سرپرست امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار کرد: خداراشکر بعد از 33 ماه انتخابات سوارکاری برگزار شد و همواره وزارت ورزش به نظر مجامع فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و مجمع سوارکاری نیز به مدت چهار سال به کاظمیان اعتماد کرد و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جدید فدراسیون سوارکاری گفت: من قول داده‌ام که بار مشکلات این رشته را از دوش وزارت بردارم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیومرث هاشمی با مهدی حاج محمد دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: رشته سوارکاری به عنوان یک صنعت مهم در ورزش است و این رشته بسیار درآمدزاست.

خبرگزاری تسنیم

پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون سوارکاری، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه کاظمیان توسط وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد کاظمیان با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری به مدت چهار سال انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش از رئیس جدید فدراسیون سوارکاری خواست که فعالیت‌های زیادی که از دوره قبل بر روی زمین مانده است را به سرانجام برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از دو ساعت پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون سوارکاری، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه ریاست فدراسیون انجام شد.