دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات چوگان 'گرامیداشت مرحوم دکتر آذرتاش آذرنوش در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مسابقات چوگان «گرامیداشت مرحوم دکتر آذرتاش آذرنوش» در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات چوگان گرامیداشت مرحوم آذرنوش با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.

خبرگزاری میزان

مسابقات چوگان گرامیداشت مرحوم دکتر آذرتاش آذرنوش در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

به‌خاطر شکست‌هایی که در زندگی متحمل شدم مسیر زندگی‌ام را تغییر دادم. منتظر کمک کسی ننشستم و به امید آمدن نیروی غیبی هم نماندم.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل گفت: صداوسیما با گسترش برنامه‌های تولیدی می‌تواند به ابزاری مهم برای احیای بازی‌های بومی و محلی و روستایی تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات طرح اصلاح مواد 705 تا 711 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، مرتبط با قماربازی یا شرط‌بندی در فضای مجازی موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته سوم کورس اسبدوانی پاییزه این شهرستان با شرکت اسب‌هایی از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" به مسافت‌های هزار، هزار و 200 و هزار و 600 متر فردا پنجشنبه و جمعه /21 و 20 آبان / برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح مواد (705) تا (711) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی درباره شرط‌بندی و قمار اینترنتی موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به بیان توضیحاتی درباره قمار، شرط بندی و بخت آزمایی در فضای مجازی و نبود قانونی مصوب در این رابطه پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده بافق و مهریز در مجلس به انتقاد از گزارش کمیسیون حقوقی و قضائی درباره بازی های موجود در فضای مجازی که منجر به قمار می شود، پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان امروز دوشنبه در دیدار با سفیر رومانی بر تقویت و بازنگری ظرفیت همکاری‌های ورزشی بین تهران - بخارست تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ایجاد فرصت همکاری در عرصه های جوانان و ورزش بین رومانی و ایران گفت: ظرفیت های همکاری دو کشور ایران و رومانی در قالب حیطه وظایف وزارت ورزش و جوانان، ظرفیت همکاری دو کشور، بازنگری، تجدید و تقویت می شود.

خبرگزاری مهر

مدتی است که گرامی‌داشت جشن‌های غربی که ارتباطی با فرهنگ و پیشینه ایرانی ندارند، بین بعضی از ایرانی‌ها رونق گرفته، در حالی که فرهنگ ایرانی پر است از جشن‌هایی که در بین ایرانی‌ها قدر ندیده‌اند

خبرگزاری ایسنا

با خروج پایتخت از وضعیت نارنجی کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد، گستره فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این منطقه افزایش یافت و تا زمان زرد بودن آن، امکان فعالیت مشاغل ورزشی گروه یک، دو و سه در تهران مجاز خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

درحالی که با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم شیوع ویروس کرونا و کاهشی شدن روند بستری، در نیمه مهرماه سال جاری تعطیلی حداکثری ورزش کشور تنها برای 7 شهرستان اعمال شد اما بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی مجددا روند افزایشی به خود گرفته است و تا پایان 21 آبان به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 33 شهرستان کشور با وضعیت قرمز،...