دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جزای نقدی معادل ارزش یک تا سه برابر مجموع اموال و عواید ناشی از جرم برای قماربازی و شرط‌بندی در فضای حقیقی یا مجازی موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری با اشاره به مبلغ هنگفتی که این فدراسیون باید به‌عنوان اجاره مجموعه نوروزآباد، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بپردازد، با هدف واگذاری این مجموعه به فدراسیون سوارکاری، از از وزارت ورزش درخواست مساعدت کرد.

خبرگزاری دانا

30 دوره مسابقات زیبایی اسب عرب با معرفی برترین‌ها در کلاس‌های مختلف در اشکذر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه ای است که تا 28 آبان شدیدترین محدودیت‌ها در 26 شهرستان کشور با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته سوم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با حضور 62 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در چهار دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال از مسوولان فدراسیون خواست تا برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه ریزی کند.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اهمیت بازی های جام جهانی فوتبال، امکانات و زیر ساخت های موجود درکیش و نزدیکی قطر به ایران شرایطی فراهم شود تا بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال در این جزیره پیگیری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، سید حمید سجادی در نشست سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش در حمایت از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازی‌های جام جهانی فوتبال و امکانات و زیر ساخت‌های موجود درکیش و نزدیکی قطر به ایران شرایطی فراهم شود تا بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال در این جزیره پیگیری شود. وی در ادامه ازدکتر عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال کشورمان خواست تا برای...

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال از مسئولان فدراسیون خواست تا برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه ریزی کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته سوم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با حضور 56 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در چهار دور هزار متری و 2 دور هزار و 200 متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

مسابقات چوگان گرامیداشت مرحوم دکتر آذرتاش آذرنوش روز چهارشنبه (19 آبان ماه) در باشگاه چوگان و سوارکاری نوروزآباد برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مسابقات چوگان گرامیداشت مرحوم دکتر آذرتاش آذرنوش در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.