دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه فرارو

کارگردان سریال بازی مرکب گفت: به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم یک بازی مرگ و زندگی کره‌ای را به شیوه خودم بسازم. این ایده در سال 2008 شکل گرفت و در سال 2009 هم فیلمنامه‌ای برای یک فیلم بلند سینمایی نوشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت مدارا نوشت: فاضل میبدی گفت: نه موتورسواری و نه دوچرخه‌سواری هیچ فرقی با اسب سواری و الاغ سواری و پشت فرمان اتومبیل نشستن ندارد. هیچ ممنوعیت شرعی نیز برای آنها وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان از حرف‌هایی می‌گوید که بعد از درگذشت مادرش از سوی محمد بنا مطرح شد و به او انگیزه بازگشت داد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان از حرف‌هایی می‌گوید که بعد از درگذشت مادرش از سوی محمد بنا مطرح شد و به او انگیزه بازگشت داد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بولینگ و بیلیارد اعلام کرد که برنامه وسیعی برای حمایت از پیشکسوتان ورزش ایران دارد.

وب‌گاه فرارو

مجموعه سوارکاری گنبد کاووس به عنوان قطب ورزش اسبدوانی کشور و یکی از جاذبه‌های توریسم منطقه استان گلستان زیبنده چنین ناملایمت‌های غیر مسئولانه‌ای نیست.

خبرگزاری مهر

ایران‌شناس اسپانیایی در نسیت تاثیر ادبیات ایران بر ادبیات جهان گفت که ابن‌مقفع واسطه انتقال دانش از ایرانیان به اعراب بود. در این نشست همچنین سیر ترجمه غزل‌های حافظ به اسپانیولی بررسی شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام انصاری گفت: یکی از مهمترین مباحث در عصر غیبت شرط ظهور است که آن هم عطش و احساس فقدان آن امام در جامعه توسط مردم است و تا این عطش احساس نشود مردم آمادگی پذیرش حجت خدا را نخواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 9 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - پشت خط زن آق قلایی تیم والیبال فولاد سیرجان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم

تیم چوگان نیروی زمینی ارتش قهرمان مسابقات چوگان جام آینده‌سازان شد.

خبرگزاری دانا

تیم چوگان نیروی زمینی ارتش قهرمان مسابقات چوگان جام آینده سازان شد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کلیه مسئولیت های مربوط به مدیریت و نگهداری این مجموعه را از شرکت تله کابین دربندسر سلب کرده و بر اساس شنیده ها قرار است به طور مستقیم مدیریت امور را بر عهده بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: «روثی تامپسون»، خالق انیمیشن‌های معروفی چون «سفیدبرفی و هفت کوتوله» و «پینوکیو»، در 111 سالگی چشم از جهان فروبست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «روثی تامپسون»، خالق انیمیشن‌های معروفی چون «سفیدبرفی و هفت کوتوله» و «پینوکیو»، در 111 سالگی چشم از جهان فروبست.