دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

وب‌گاه فرارو

آذرنوش با مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی از هنگام بنیاد همکاری نزدیک داشت و در مدت حدود سی سال مدیریت بخش ادبیات عرب در آن مرکز، بسیاری از مقالات مهم خود را در باب ادیبان و شاعران سده‌های نخست در مجلدات آن دایره‌المعارف پدید آورد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی درگذشت آذرتاش آذرنوش، نویسنده، محقق و مترجم زبان و ادبیات عرب را به جامعه علمی و ادبی کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 23 مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در هفت شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان گفت: علاقه مند هستیم دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با کره جنوبی با حضور چند هزار تماشاگر و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی انجام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید حمید سجادی پس از دیدار با امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص این جلسه اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و نکات ارزشمندی بیان شد و ان شاءالله این دیدار منشا خیر و برکت باشد. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دوران خدمت سربازی قهرمانان ورزشی گفت: پیشنهاداتی در این خصوص ارائه دادیم که امیدواریم راه کارهایی اندیشیده شود تا دوران...

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت:

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: خیلی علاقه‌مند بودیم و دوست داشتیم چند هزار نفر را به عنوان تماشاگر در ورزشگاه داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 16 مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 16 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

عکس‌هایش را در حال پرش از روی سرنیزه‌ها در حال چتربازی و کوهنوردی نشان می‌داد. همه انگشت به دهان نگاهش می‌کردند. دست‌هایش بزرگ و قوی شده بودند. چنان قد کشیده بود که کسی باور نمی‌کرد این همان حسن یکی - دو سال پیش است. وقتی حرف می‌زد، سرهنگ یک گوشه می‌نشست و به او خیره می‌شد و رفتارها و حرکاتش را زیر نظر می‌گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای معاونت‌های این وزارتخانه است و گفته می‌شود به زودی نفرات جدید معرفی خواهند شد. به همین دلیل با مصطفی هاشمی طبا به گفت و گو نشسته ایم.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مسابقات پرش با اسب در سه رده سنی و در چهار دور با حضور 17 سوارکار در محل باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار همدان طی دو روز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از یک سال دیگر تیم‌های ورزشی باید در چین به مصاف رقبای خود در بازی‌های آسیایی بروند.

وب‌گاه عصر ایران

فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان 9 مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 29 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مسعود اسکویی، گزارشگر باسابقه رادیو و تلویزیون، معتقد است تجزیه و تحلیل کردن و پراکنده گویی کار گزارشگرهای ورزشی را خراب می‌کند.