دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 115 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" پنجشنبه و جمعه هفته جاری /11 و 12 آذر / به مسافت‌های هزار، هزار و 200 و هزار و 600 متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از بازیگران هالیوود برای گرفتن مهم‌ترین نقش‌هایشان به کارگردان و عوامل تولید دروغ گفته اند.

خبرگزاری دانا

محمد اسدی گفت: انجام تست مالئین برای تشخیص بیماری مشمشمه در اسب‌ها رد شده است و این تست در ایران به صورت سرمی و پاراکلینکی انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

با توجه به اینکه سوارکاری یکی از ظرفیت‌های ورزشی لرستان به شمار می‌رود اما عوامل زیادی دست در دست هم داده و باعث رکود در این ورزش شده است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - نتایج شهرداری گنبد و پاس گرگان در هفته دهم لیگ برتر والیبال، جایگاه 2 نماینده گلستان را دچار تغییر زیادی نکرد اما حفظ این رتبه‌ها و حرکت نکردن به سمت انتهای جدول تمهیداتی می‌خواهد که کم‌توجهی به آن‌ها می تواند تعداد تیم‌های استان در این رقابت‌ها را کم کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروزه مردم از باغ‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز برای گذراندن اوقات فراغت خود بهره می‌برند. در روزهای تعطیل می‌توان به اهمیت این تفرجگاه‌ها پی برد. معمولا افراد باغ، بوستان و منطقه تفریحی را برای گذراندن اوقات با خانواده و دوستان انتخاب می‌کنند که دارای قسمت‌های متنوع، مفرح و زیبا باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که تا 12 آذر تمامی شهرهای کشور از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

با خروج پایتخت از وضعیت نارنجی کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد از نیمه آبان 1400، گستره فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این منطقه افزایش یافت

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که تا 12 آذر شدیدترین محدویت‌ها در شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد و تمامی شهرهای کشور از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته پنجم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 43 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در سه دور هزار متری و 2 دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر فدراسیون چوگان در پی اقدام اخیر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پلمب کردن مجموعه سوارکاری شهدا، گفت: ما قراردادی داشتیم که الحاقیه‌ای داشته و شرکت توسعه در تفسیرش به آن اعتقادی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان در مراسم هفته بسیج در پایگاه بسیج مالک اشتر تهران حاضر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون چوگان از تصمیم گیرنده نهایی رفع پلمب مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون چوگان از مسعود سلطانی‌فر و حمید سجادی درخواست کرده است تا مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار این فدراسیون قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قمار طبق قوانین کشور ما عملی مجرمانه است و برنده نمی تواند از مجرای قانونی بازنده را وادار به پرداخت پول کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون, والیبال گفت: هیچ منصبی برای من به اندازه کار کردن در والیبال، انگیزه ندارد.