دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

حمید سجادی تاکید مقام معظم رهبری برای توجه به ورزش چوگان را مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های این رشته در کشور و حمایت ارگان های نظامی نظیر ارتش که برای توسعه چوگان تلاش بسیاری کردند، روزی میزبان رویدادهای جهانی این رشته در کشورمان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات چهارجانبه چوگان، گفت: امیدوارم به شرایطی برسیم که میزبان پیکارهای این رشته در جهان در ایران باشیم.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - آوازه اسب کاسپین امروز جهان را در نوردیده تا جایی که سخن از ثبت بین المللی آن می رود اما با وجود این شهرت و ظرفیت هنوز نقشی در توسعه اقتصادی استان های شمالی ندارد، حفظ و ماندگاری و حمایت شاید پیش نیازهای تحقق این توسعه برای گیلان به عنوان خاستگاه این نژاد و کشور باشد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس که پیش از این قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود، به سبب برگزاری هفته قهرمانی مسابقات سوارکاری شهرستان آق قلا در روز جمعه پیش رو، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه‌های ورزشی در کشور که پیشرفت فیزیکی بالایی داشته و تا دهه فجر امسال امکان بهره برداری آنها وجود دارد، هر چه سریعتر به سرانجام برسند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس از آمادگی این هیات و مجموعه سوارکاری شهرستان برای برگزاری فصل جدید کورس پاییزه خبر داد و گفت: هفته نخست این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت فعالیت رشته‌های ورزشی در سراسر کشور تا پایان مهر به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت‌ها در 16 شهرستان با وضعیت قرمز، اعمال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا جزو رشته‌های پایه و پر مدال در مسابقات المپییک محسوب می‌شود، اما مشخص نیست چرا در کشورمان به آن‌ها توجه نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

اولین دوره مسابقات ماراتن سوارکاری استقامت با شرکت 30 رأس اسب از استان‌های مختلف کشور در رده‌های 20، 40، 60 و 80 کیلومتر امروز جمعه 30 مهر 1400 در اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین دوره مسابقات اسب سواری استقامت صبح امروز جمعه 30 مهرماه 1400 با شرکت 30 شرکت کننده از استان‌های مختلف در رده‌های 20، 40، 60 و 80 کیلومتر در اصفهان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

خمین - وزیر ورزش و جوانان گفت: شیوع بیماری کرونا آسیب‌های بسیاری وارد کرد به طوری که 6 هزار مکان ورزشی تعطیل شد و لطمه سنگینی به بدنه اماکن ورزشی وارد شد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: شیوع ویروس کرونا در 20 ماه اخیر فعالیت 6 هزار مکان ورزشی کشور را تعطیل کرد و خسارات جدی در این حوزه بر جا گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام پروژه ها از طریق منابع دولتی، کمک از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت خیرین دنبال خواهد شد.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان با استقبال فرماندار، سلیمی نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهری و شهرستان عصر پنجشنبه 29 مهر ماه وارد دلیجان شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام پروژه ها از طریق منابع دولتی، کمک از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت خیرین دنبال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاضل میبدی گفت: «متاسفانه عده‌ای در مملکت اسلامی از اسلام سواستفاده می‌کنند. محدودیت‌هایی برای افراد قائل می شوند و عرصه دین را بر مردم تنگ می‌کنند. اخیرا شنیدم امام جمعه اصفهان گفته‌بود اگر کسی ریش ندارد نباید برای شهرداری کاندیدا شود. این چه ادله‌ای است. هیچ دلیل محکمی وجود ندارد که اگر مرد ریشش را بتراشد گناهی مرتکب شده‌است. تراشیدن ریش برای مرد نه گناه صغیره و نه گناه کبیره نیست.»