شنبه 7 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 49 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در 2 دور هزار متری، سه دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری عصر امروز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و با معرفی اسب‌های برتر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 60 راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در یک دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و سه دور هزار و 600 متری عصر امروز پنجشنبه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

ظرفیت هشت استادیوم جام جهانی، پس از پایان رقابت‌ها کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

با وجود این که بازنشسته شدن مدیران و روسای فدراسیون ها طبیعی است و همه باید تابع قانون باشند اما اتخاذ تصمیم در بهترین و درست ترین زمان ممکن می تواند تبعات یک تصمیم را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان 9 میلیارد و 569 میلیون ریال جایزه نقدی برای اسب‌های برتر هفته ششم این رخداد ورزشی تعیین کرد که به مالکان، مربیان و چابکسواران رتبه‌های اول تا سوم هر دور اهدا می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصرافش از انتخابات ریاست گفت: از اول هم شرط مان این بود که اگر کارگری بیاید، ما انصراف می‌دهیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخابات فدراسیون سوارکاری توسط دادگاه باطل شده و برای ریاست سوارکاری باید کاندیداها دوباره نام نویسی کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از ابتدا هم گفته بودم آقای غفور کارگری برای ریاست کمیته ملی پارالمپیک به من اولویت دارد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد تا رئیس جدید این کمیته مشخص شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک از صبح امروز در کمیته ملی پارالمپیک آغاز و غفور کارگری برای 4 سال به عنوان رئیس انتخاب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده افزود: دوره‌های کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای مربی‌گری رشته‌های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی، والیبال، شنا، کشتی، چوگان، اسکواش، ژیمناستیک، بوکس، راگبی، جودو، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، اسکیت، تیراندازی، ورزش رزم ملی ایران، تیراندازی با کمان، پهلوانی و زورخانه‌ای، کاراته، پرورش اندام، کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفتمین مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه 22 آذر به ریاست محمود خسروی وفا و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار کمیته ملی پارالمپیک آغاز شد. محمد شروین اسبقیان، محمد پولادگر، محمدرضا مظلومی، سردار غفور کارگری و جلیل کوهپایه زاده 5 کاندیدای حاضر برای تصدی پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک بودند که...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تصویب و برگزاری 30 عنوان دوره مربی‌گری ورزشی در مقطع کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای این دانشگاه خبرداد.